|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bara valde en exclusive-färg, finns ju ganska många att välja... MVH Christofer |
|
|
Såhär tänkter jag i min jakt på S5 sportback: Minne till stolarna är ett absolut måste när man väl haft det, farligt vanebildande att slippa leta den där "bra" körställningen varenda gång nån annan kört bilen. MMI vill jag ha bilen men då inte alls för själva navigeringen (det gör vilken telefon som helst minst lika bra) utan jag vill ha det både för utseendet på inredningen samt för mediastyrningen B&O låter markant bättre än audis "boooom-Booose" (massa bas men oftast ingen som helst kontroll eller dynamik) S5-sportstolarna hade jag med valt. Dessa är fantastiskt sköna och inte alls så där anorektiskt smala som bmw:s stolar Detta gäller dock mig som begagnatköpare. Tror det bästa för dig är att köpa precis det du vill ha men inte tänka nåt på andrahandsvärdet, finns väl ingen utrustning alls som ger 100% av pengarna tillbaka eller? //RX300-03 och framför allt: 323i e21! |
|
| Har noterat att S4 Avant verkar vara en av få modeller där priserna är avsevärt lägre i Tyskland. I Sverige får du ingen 2009:a som gått runt 5000 mil för under 400', men i Tyskland börjar dom på runt 36.000 Euro (ca320' SEK) och uppåt hos seriösa stora handlare (audi, VW). | |
|
Skriver sällan här men kan inte låt bli nu :) 1. Standardfälgarna är hemska, dina alternativa 19"-fälgar är mycket snyggare men tyvärr lite för vanliga som replika. Jag hade istället kört på rotorfälgarna som sitter på RS5 (PQU). 2. Kul om man ofta har passagerare i baksätet, annars inte. 3. Märkligt nog så erbjuds inte min favoritfärg daytonagrå till S4, men av dina två alternativ så hade jag valt lavagrå. Jag hade själv dock valt månskensblå. 4. Jag har aldrig gillat optikpaketet, funkar på vita bilar men på övriga så ser det billigt ut. 5. Nej 6. Standard sportstolar med alcantara/skinn 7. Nej Angående navigator så tycker jag det är obligatoriskt på en så dyr bil, däremot tycker jag Audi SoundSystem är tillräckligt. Som jag själv hade specat bilen Länk - oklart om du ville ha en Avant eller Sedan :) |
|
Verdi |
Ser inte så bra ut. Pundet rusar mot kronan. 11,43:- idag mot 10,60:- eller nåt när jag fick den här idén. Men vi får väl se hur läget är i höst... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.