AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.685

Någon som känner igen sig?

Jag har fått på dem nya goodyear däcken. Jag valde orginaldimension 235/60-16. Jag är 45år ändå blir jag så barnsligt glad. Bilen går så mjukt ock tyst med dem samtidigt som det är bra grepp. Sedan tycker jag dem passar bilens design. Någon som kan förstå min glädje? samtidigt är jag glad att jag är sådan som person att jag kan glädjas för så små saker, livet blir roligare då.
Visa användare
225
TNK
740i-93 E32
Hej!

Visst förstår jag din glädje smilla,även dom små förbättringarna
känns stora.Angående däck o fälgar så tycker jag personligen att
orginalet är det som passar bäst precis som BMW designern
hadde tänkt sig.

Bara Min Wagn!
Jo
73
Joakim_79
230i coupé 2018
Jag bytte till 18 tums style 32 fälgar för några dagar sen. Nya däck, 235 fram 255 bak. Blev helt varm i kroppen då jag körde ut bilen i solen och såg vilken otrolig skillnad det blev. Det satt 17 tums eftermarknadsfälgar på innan. Den går så grymt mycket bekvämare.

Jag fick tag på fälgarna billigt på skroten och blästrade och pulverlackade dem, blev nästan som nya. Totalt la jag 6000 på dem, jag tycker det är skapligt för originalfälgar :)
Visst är det härligt med nya däck. Man blir glad när man ser bilen med nya däck ock fälgar tänk vad lite det behövs far att man ska bli varm av glädje i kroppen.
Ursäkta stavfelet.
Visa användare
1.057
Tor
M5 Touring -2008

Orginal 16" är en fröjd för själen!
16" skiljer dig från alla pizzaleverantörer, ger bäst ekonomi och skönast komfort. Gratulerar till ett gott val! / No pizzas.

mrMPOWER
Xf
171
Xfreak
E36 325iC -92
E3 2500 -75
E38 740iA -95
Hade jag varit 15år äldre hade jag känt precis samma känsla. Att ge nytt liv till en riktigt snygg och fräsh bmw-design. Mjaa 16 är i underkant vill jag tycka visserligen. Däremot vill jag påstå att man kommer ifrån pizzastuket med hjälp av svarta fälgar, men de kan ju disskuteras de också.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.