|
|
|
|---|---|
|
Hej Har en spricka i plasten någonstans i min kylare. Måste antagligen byta skiten. Har sett att det finns på Tyska ebay, någon som har köpt därifrån, funkar det smidigt? Jag har en E39 523iA Touring 1997, kan någon vänlig själv hjälpa mig så att jag köper rätt kylare, vilken variant skall man ha, något annat man skall tänka på? Skall man köpa ny eller begagnad? Tacksam för tips? Tack "Angels Dance and Angels Die..." - Jim Morrison | |
|
Hej! Släng upp ett par länkar/ebay återförsäljare så blir det lättare & få svar. Sen har du väl en etikett/lapp på kylaren? På min står t.o.m när systemet tömdes/rengjordes & påfylldes senast =) Så släng upp ett par ebay.länkar + ett par foton på ditt kylarsystem - Bayerische Motoren Werke AG - |
|
|
Jag köpte min från schmidemann.se , dock var gavlarna på den av värsta kinesplast så kvalitetsintrycket kändes ju sådär .... vart inte imponerad . |
|
| Malmö bilkyl är också ett bra ställe att köpa kylare från Länk | |
|
Sök först på realoem så du hittar din bil,sen söker du på ebay med hjälp av reservdelsnr så är du en bit på väg. MEN kontrollmät alltid din gamla innan köp Länk Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Såhär står det på kylar-lappen som sitter på ena gaveln:: 1 740 699.9 1 740 701.0 (lite mindre text) BEHR 01576 Så, det första numret verkar vara artikelnumret på kylaren. Så det verkar stämma. Men .9 förstår jag inte? Och vad är det andra numret för något? Hittade detta på ebay, som exempel: Länk Det verkar ju stämma med det övre artikelnumret iallafall... Hjälp någon :) Tack |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.