|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Intressant dock att dawwe inte tycker andra ska lägga sig i vad en köpare vill ha. Även om jag håller med om att man hellre bör köpa en fin 05 än en risig 07-08 för samma pengar. |
|
| Håller med dig där, sallepwr,hellre en fin 05a,än risig 07/08 | |
|
Salle: Vad menar du? Det är ju upp till var o en köpa vad man vill. Alla har olika ekonomiska resurser, o ser sitt bilägande på olika sätt. Jag har inte sagt att man skall köpa det ena än det andra, utan köpa rätt bil inom sina egna ramar/preferenser. Till skillnad från Bianca tex så kvittar det för min egen del om bilen saknar nån "viktig" utrustning, i fallet med E46 tex navi. För mig är en M-bil en "entusiastbil" där jag är ute efter prestandan. Visst jag har säkerligen uttryckt vad man "skall köpa o inte köpa" i andra trådar, men jag har knappast upprepat min åsikt till förbannelse? Bianca: Jag tar lite mod till mig o säger så här. Alla har rätt till sin åsikt, absolut. Det ligger säkert en del i det du säger/tycker. Grejen med att du så kategoriskt upprepar din åsikt gång på gång kan jämföras med att du tidigare allt som oftast skrev nåt om din egenhändigt importerade bil i trådar som berörde den modellen, tills någon skrev "det räcker nu, vi vet redan". Den kommentaren tog du på rätt sätt, så jag hoppas du kan ta detta på rätt sätt oxå. |
|
|
Den kommentaren skiter jag i.. sånt biter inte på mig..hade jag svarat på den frågan så de varit otrevligt..att man svarar o upprepar kanske beror på att 10000000 samma frågor ställs på detta forum |
|
| Jag kommer upprepa mig många gånger till................ | |
| Jag lägger ner, det ska inte bli en "popcorn & läsk" tråd här inte :). | |
| Äh... Jag som precis tagit fram chipsen och öppnat en öl... B-) | |
| Håller med:) | |
|
Undrar om det finns någon tråd som Bianca INTE skrivit om hans cab som han minsann hämtat i münchen :) trots att ingen ens frågat om det. Sorry, bara to topic. |
|
|
+1 phoenix:) Helt fel tråd att ta upp detta i, men det kvittar nästan vad trådarna handlar om så är det vissa som alltid ska ta upp sina egna bilar och vad dom gjort med dem, samt ha ganska så vida åsikter om vad andra gör med sina bilar etc. Dawwe, vad jag menar är att du brukar ju ha lite åsikter om vad folks ska eller inte ska göra med sina saker (tex omslipade kammar, som man "inte" ska ha, det är sniklösning etc) Var väl det jag menade. Nåväl. facelift it is- Våga inte köpa nått annat där (och ni SKA köpa touring, för dom är mkt snyggare) Nu vet ni. Våga inte göra annat. |
|
|
Va tyckte ni om CUN354 ? är det någon som vart o kollat på bilen? Hittade inte någon svar på de i tråden Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.