|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk var nästan till 100 % att jag tänkte köpa den tills jag såg att den nyss kommit till Sverige ... vad tycker ni ? är det lätt bli lurad ? 2012-02-14 Fordonet är anmält för påställning för i trafik i Sverige. Antal registrerade ägare i Sverige: 1. 2011-08-05 I trafik första gången i Sverige. Ny ägare registrerad. Fordon köpt av privatperson. 2011-08-03 Fordon bjuds ut till försäljning. 2011-08-01 82 526 km Fordonet besiktat av Bilprovningen i Kalmar, Sverige. Ordinarie kontrollbesiktning genomförd. Besiktning med anmärkning utan krav på efterkontroll . 2011-08-01 Fordon forregistrerad i Sverige med registreringsnummer CUN354 men ännu inte i trafik. Fordon redovisas som försäkrad med tillfällig försäkring som ägs av återförsäljaren. 2005-12-05 Fordonet registrerades första gången utanför Sverige. 2005-08 Fordon tillverkad i Dingolfing, Tyskland. | |
|
Ge reg nr till din lokala autopartner BMW o begär utdrag/servicehistorik/garantiåtgärder så vet du. brukar kosta ca 500kr....känner du din handlare bra,så kan man få de gratis |
|
| Satsa hellre på att hitta en facelift istället | |
|
För dyrt för en -05 I EU hittar du lätt en sån för 25k€ |
|
| får man en 07 a för max 300 då? tänker inte lägga mer än 300 hade jag tänkt | |
|
får jag ner denna en slant så kanske ? Länk vad tror ni ? bättre lägga på 40-60 000 att köpa en nyare och känner mer seriöst ? |
|
|
tomswee svar:JA kolla på en 05-06 o sedan kolla på en 07a facelift...så förstår du vad jag menar |
|
|
Stämmer allt med bilen så kan du ju pröva pruta 20-25k tycker att den är prisvärd då. Bara för att den är intagen förra året så blir det ju inte en sämre bil. |
|
| Den sista bilen har väll varit smälld förut tror den varit med i tidigare tråd mvh | |
|
kan få det bekräftat att sist nämnda bil har varit krockad? för jag var bra sugen på köpa den. men vill ej köpa en som har varit krockad :) |
|
| Så länge en 05-06 är riktigt fräsch finns ingen anledning att köpa en facelift "bara för att". Så bianca, nej jag förstår inte? | |
| kom facelift från 07 ? vilka saker är nya på faceliften ? | |
|
Faceliften kom halvvägs in på modellår 2007. Bilar tillverkade från 03/2007 och framåt är facelift. Finns vissa enstaka förseriebilar som är tillverkade någon månad tidigare. ___ //Ulf |
|
|
Tomsweee Här kan du se uppdateringarna: Länk |
|
|
var den sist nämnda bilen krockad ? annars funderar jag på köpa den :) |
|
|
Phoenix M3. Väntade bara på en dum kommentar från dig..Om du inte förstår,så är det ditt problem.alla tycker vi olika helt naturligt..jag nämnde att JAG skulle satsa på en facelift..de betyder inte att ALLA måste det..sen om vissa inte förstår,så får dom köpa 05-06 istället |
|
|
Bianca: det var inte menat som en dum kommentar, men i alla trådar som handlar Om pre-facelift så sågar du dem rätt bra :) ville bara få fram att om bilen är fräsch 05-06 så spelar inte facelift så stor roll, skicket måste vara viktigare än årsmodell/facelift. Ha en trevlig kväll! |
|
|
Philly,jag sågar dom,de har du rätt i,men jag trodde de var ett öppet forum..kommer alltid såga pre-facelift PWtecs länk som visar uppdateringarna är riktigt bra.. visst är skicket viktigare,men kan man välja att få de bästa av 2 världar så varför nöja sig bara med det ena:) Glad Påsk |
|
|
Absolut, en facelift i mint condition hade varit fin. Ta MP_alpinas M3 E46 som exempel. Garanterat Sveriges fräschaste M3 E46 och det är pre-facelift, hade tagit den över alla andra oavsett om det är facelift eller inte. |
|
|
En bekant till mig har en phoenixgul sv-såld M3 Cab som gått ca 4500mil..Riktigt läcker,men nja,not for me Alpinas M3a e riktigt fin,men att säga att du tagit den över alla andra,är lite väl magstarkt[låter som du sett ALLA M3or som finns]:):)..finns säkerligen nåt m3a med 1500-2000 mil på mätaren o i mint condition |
|
| Garanterat Sveriges fräschaste M3 E46..skrev du inte nåt liknande om din f.d gröna oxå:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.