|
|
|
|---|---|
|
ja blev idag påkörd bakifrån i en rondell vart repor och lack skador i bak på bilen och har nu som ett surrande ljud runt kofångarn under någonstans och Abblendlicht varing ! och halvljusen är stendöda efter krocken hur kan det komma sej ? sen vibrerar bilen i bakvagnen vid gaspådrag i lägre farter tex när man svänger ut på en väg o gasar till lite på höger sida känns det som.. | |
|
Vem var vållande? Om det inte var du är det väl bara att lämna den till verkstad? Elektroniken kan vara kopplad på "underliga" sätt. Exempelvis instrumentbelysning och bakljus har samma säkring på E36. Det kan vara så att någonting i bakdelen skadats och på samma krets sitter halvljusen. __________ Mvh Grelle |
|
| Ja det blir väl han eftersom han körde in i mej bakifrån ! jag var bara rent av nyfiken bilen ska jag lämmna in idag eller imorgon på bmw, ja jag har för mej att det kan vara lite skumma kopplingar.. | |
|
Hoppas inte det är för allvarligt för då löser de nog in bilen Om det är din e34 kan kosta en del att göra vid den Hoppas det löser sig Ha deT |
|
| Ja hoppas det inte blir så men lackskadorna kostar ju inte mkt att fixa det kanske är mer om det är något skevt i bakvagnen i så fall helvete va drygt hade precis skattat/bes och den låg på blocket bara ta bort annonsen då :( | |
|
De kommer vilja lösa in den om det handlar om mer än lackering. Nästan garanterat. Ibland kan man komma överens om en summa för att reparera bilen på egen hand. Hoppas på det bästa för din skull! |
|
| Drygt på nå vis om dom löser in en även fast jag ska sälja bilen och skulle få pengar känns det ju fel o bli inlöst.. | |
|
om du inte kan påvisa att bilen var i extremt fint skick lägger försäkringsbolaget inte mer än kring 5k för reparation. Annars får du kanske 10k för bilen när dom löser in den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.