|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vad det är för plugg som sitter till vänster om stereon? Jag trodde att det var en blindplugg, men när jag tog bort den så var det 4 avklippta kablar från den? Har den någon funktion, och vart ska den kopplas i sådant fall??? | |
| Jag har också en knapp där som jag inte vet vad den är till. Det händer i alla fall inget om man trycker på den. Jag har aldrig sett en sådan knapp i någon annan E32:a förutom min. Skulle vara skoj att veta vad den är till. | |
| Är det en liten "pigg" i mitten på en metall kona, så är det immobilizern. Den sitter där på min ivf. | |
|
Nope, ingen pigg. Den ser ut som vilken orginal BMW plugg som helst för att täcka ett knapp hål, men när man tog bort den så var det en Grå och gul sladd som gick in och ut från den. |
|
| I min gammla skorv sitter det typ nån högtalarpotentiometer t.v om stereon!? | |
|
Skall kolla i morgon i min men om jag mins rätt så är det till högtalarna typ en fader.Den skall vara grå och gul om jag inte mins fel.. Det finns bilar och det finns BMW. Mvh Björn |
|
| Precis på den plats den där "högtalarpotentiometern" sitter finns den mystiska knappen i min bil. Jag trodde på om det var någon att stänga av de främre eller bakre högtalarna med, men jag hade fel. Ingen som vet? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.