|
|
|
|---|---|
Verdi |
Lite trött på mig själv faktiskt. Borde kunna ta det lugnt. Men när jag satt och letade motorstarka premiumkombis så hittade jag den här Länk Verkar rätt läcker. Stor skillnad mot en S4:a såklart men ett komfortmonster är ju också rätt schysst. :=) Kyla i stolarna, läderklädd instrumentpanel osv... Vet ju att Med Känsla inte direkt har talat sig varm om W212. Finns det några andra med erfarenhet av bilen/motorn ifråga? Och hur verkar priset? Jag tycker det verkar lite högt fortfarande. Jag kan nog tänka mig att ge 350kkr. Har mailat och fått till svar att han har importerat den själv från från Düsseldorf. Ägaren bor i Gävles finaste villaområde och verkar vara en företagare på 48 år. (google är fantastiskt) Dvs, allt verkar rätt ok vid en första anblick. |
|
Funderade länge och väl på en E350 2010, nu blev det en X5 3.0d som tjänstebil istället. Men långsamare bil får du leta efter, lever verkligen inte upp till de HK den skall ha på pappret. Kan bara jämföra med den A6 3.0tfsi jag hade innan som var en raket i jämförelse och den tycker jag känns långsam mot min 535d som jag har idag. Så skall du ha W212 satsa på E500 eller diesel E350 istället. Varför inte en 535IA 2010-11 från tyskland istället du får fina för 450" om du imp själv? When Batman takes a vacation he does the Gumball |
|
Verdi |
Låter ju inget vidare. Men det är ju en sugmotor. Läste ett test där det stod att kraften kom rätt högt upp i registret och att den var spetsig för att vara en mercedes. Men jag tänkte att det fanns tillräckligt med kraft till vardags ändå. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.