|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag måste höra med er ifall man relativt billigt kan uppgradera 676 högtalarsystemet med basar i golvet på en E61-08. Jag har läst en del på forumet, fast jag jag ´skulle vilja hålla budgeten så låg som möjligt. Kanske ett bra alt kan vara att köpa delar på Bildelsbasen eller Ebay? Alla bra tips är välkomna. //Jimjam | |
|
Har du Hifi-stereon (676) idag eller ska du uppgradera till 676? |
|
|
Kanske var otydlig men jag har 676 paketet. //jimjam |
|
| Om du har HiFi-systemet har du väl basar under stolarna? | |
|
Som sagt, du har redan basar i golvet. Att köpa andra basar hjälper nog inte så mycket; du behöver nog mer kräm ut ur systemet först. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Det några burkar under storlarna, fast gallret går jäms med golvet. Är det inte större burkar i Logic 7 systemet? Det finns inga kraftigare burkar att köpa till dörrarna? //Jimjam |
|
|
Det finns alltid möjlighet till bättre ljud. Men kom ihåg, det finns inga genvägar till det perfekta ljudet..... Länk Länk |
|
|
Jag lånar tråden för samma frågeställning. Är sugen på att byta högtalarna i min E61 touring. Är det någon som har provat följande system? Länk Jag tror att jag har Hifi-systemet eftersom det sitter ett slutsteg i vänstra stuvutrymmet i bak. Kan det stämma? |
|
|
Jag tänke mig ett billigare alternativ fast jag vet att den kombination blir svår. Det finns inga burkar från bildelsbasen som höjer ljud kvaliten till en lägre penning. //Jimjam |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.