|
|
|
|---|---|
|
Hej, nu har jag köpt en riktigt trevlig bil till sommaren, köpte den bara för att den var i så fint skick och själv klart i mitt tycke en av världens snyggaste bil =) Jo, Det snöade igår, och jag gick snabbt ut och la över presenningen över för att skydda den från snön, men när jag tog bort den dagen efter åt så har det kommit konstiga fläckar lite överallt. Skit konstigt har tvättat den idag men dom fläckarna verkar sitta djupt inne i lacken. Ska jag polera/vaxa den för att få bort dom? Fläckarna var inte där innan? Och presenningen var ren. Vad tror ni. I övrigt så kanske jag säljer bilen då jag fick reda på att tjejen är gravid, fick reda på det igår, ägt bilen i knappt en vecka =), har försökt att övertala henne. BMW 325 CAB års 91 14.900 mil diamant svart metallic. Aut cab, manuell, skinn i väldigt bra skick (sportstolarna) Elhissar, M-ratt, M-knopp. kamaxel rem bytt och renoverad topp. Ferrita system från kat och bakåt, sänkt med riktiga fjädrar. Nyservad! Sommardäck i original fälg. Inte en rost fläck. Skulle våga påstå att bilen är nera mint condition för att att vara så gammal. Tacksam för svar BMW its a ride not a car | |
|
Prova med en vanlig cleaner/clay först: Länk Länk Länk Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.