|
|
|
|---|---|
|
Allt funkar Som det ska förutom när man drar spaken mot sig... Det spolar inte helt enkelt.. Nån som haft samma issues? Hur åtgärdar man detta problem? Edward | |
| sitter kabeln ikläm i huven? | |
| Nej, inget sitter i kläm, har kollat allt, motorn låter inte ens, men vad märkligt att det inte funkar, den bara la av. Under 6000mil på mätaren.??. | |
|
Har du kollat så att det inte har ärgat i kabelkontakten mot spolarmotorn (om det nu går att nå)? Prova att dra kontakten ur och i några gånger, om du har nån elspray så duscha lite också innan. Mvh |
|
|
Nu funkar fram igen, kanske bara var vädret eller att det hade frusit till lite?? Men bakre spolaren är inte bra, den låter men den spolar inte... Tips? Edward |
|
| Mitt spolarsystem frös i vintras och det yttrade sig som så att torkarna funkade normalt på intervall men inte alls på spolning. Motorn hördes inte heller i fram. Baktorkarna gick däremot både på intervall och spolning men det kom ingen vätska. Så har du haft det lite kallt så har det säkert bara frusit lite. Kan ju hända att du fortfarande har någon liten isplugg i systemet bak? | |
|
Nja, isplugg tror jag inte att det är, jag undrar om det kabeln kunde vara av...men då borde ju vätska rinna ner på marken, eller? Edward |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.