|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Var och provkörde en 118dA idag, och specade en liknande bil som trådskaparen. Lite färre saker, men i stort likadan. Fick en offert där försäljningspriset är 346.300kr, och då avgick -32.300kr i olika kampanjer (Comfort ingår, M-paketet prissänkt) Dvs. 314.000kr allt som allt. Hur tror ni möjligheterna ser ut att pressa det priset ytterligare? Hade känts psykologiskt lättare om man hamnade under 300k, typ 299k. |
|
|
Oj, skrev 4/7-12 att jag redan då väntade på min bil. Nu får jag den om en vecka så det ska bli riktigt intressant detta. Nu är 116d inte BMWs "absoluta" minsting längre men en fröjd lär det bli =) |
|
| Drygt 300 tkr låter väldigt mkt för en 1-serie med beskedlig motor. Man får ju en obetydligt beg 5-serie för de pengarna. | |
|
Helt skilda bilval. Såg min bil för första gången idag på Bilia. Riktigt fin!!! |
|
|
Märkte dock att backkameran sitter mitt på bakre stötfångaren vilket spontant känns konstigt då den kommer bli igensatt direkt??? VWs lösning med emblemet är ju outstanding isf men på övriga BMW sitter väl kameran under bakluckans handtag? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.