|
|
|
|---|---|
|
tjena! Jag håller på att byta stereo i min bil MEN har kört fast. att ta ut stereon va inga problem men sen när väl stereo är ute så sitter de en adapter som inte passar i min stereo, behöver jag köpa någon adapter som passar eller vad ska jag göra?? | |
|
Japp. Köp adapter.. Troligen behöver du en till antennen också. ------- Min bil suger inte... |
|
|
Länk Sen får du kolla antennen, vet inte vilken eller om du behöver. Länk ------- Min bil suger inte... |
|
|
Fan.. Den första blev fel.. Du får kolla vilken det är.. ------- Min bil suger inte... |
|
|
Ja de är en sån adapter jag behöver, men är du 100 på att den funkar då? tyckte den såg lite konstig ut |
|
|
Nej, det är inte den.. Blev lite fel. Du ska bara ha BMW-kontakt i ena änden. Nån av dessa är det iaf. Länk Ring dem och fråga vilken det är som passar din bil. ------- Min bil suger inte... |
|
|
snor tråden. tänkte på ramen <LINK>Länk Hur sitter stereon sen? det blir mycket utrymme under då? Vill stereon sitta rakt? |
|
| Eller glöm det. fel tanke =P | |
|
Men jag kan fråga annat på samma tema. Kollade sidan och tänkte köpa denna Länk För att jag är en snål jävel =) Men hur som helst vad blir det för kabel då? Och funkar det med rattens knappar? |
|
|
Och länken blev fel det med suck! Länk Så det är rätt Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.