|
|
|
|---|---|
|
Har en 525 e34 sedan med 10" breda fälgar i bak. Tror det är 255 sulor på. Höger skärmkant tar i däcket i vägbulor och när kärran är fullsatt. Jag bytte nyligen bakre dämpare och fjädring i tron om att det skulle bli bättre (det satt på sänkningsfjädrar men originaldämpare) då det var samma höjd. Men till min besvikelse så finns problemet kvar men BARA på höger sida alltså. Frågan är vad det kan vara? Någon bussning som är kass? | |
| Svarva fälgarna (om det finns plats inåt) eller valsa skärmkanterna? Även om stötdämpningen går igenom ska det inte ta i. | |
|
Svarva blir nog svårt då de bara sitter en liten bit från dämparstaget. Valsa skärmarna har jag funderat på ett tag, saknar skärmvals men om någon i närheten av Skövde kan tänka sig att låna ut eller hjälpa mig för ett par hundra vore det fint! Jag tycker dock det borde gå att lösa ändå eftersom det bara är på höger sida som sagt. |
|
| valsa skärm kanten fanns att köpa på blocket såg jag för ca 900 kr | |
| Okej jag får kolla på det | |
| Länk | |
| Tack för länken! | |
|
Jag har en sådan jag kan hyra ut billigt! Finns i töreboda! |
|
| Nice, har du instruktioner också? Aldrig gjort detta förut. | |
|
Ja det har jag. Man värmer med en värmepostol lite å sedan valsar. Finns många how to do på youtube Är inte alls svårt |
|
| Okej låter bra :) vad kan du tänka dig att hyra ut den för? | |
| 200kr. | |
| Låter fint, jag skickar PM! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.