|
|
|
|---|---|
E34_Robert |
Jag håller på att lära mig mer om bilfotografering. Den första och kanske den viktigaste fråga. Var ska man fotografera en BMW? Vad ska det vara för bakgrund? Läste följande: " Att flytta bilen till rätt bakgrund gör underverk. En gammal Cadillac ser helt annorlunda ut om den fotograferas framför en Folkets Park jämfört med om den fotograferas framför en herrgård. En Saab Sonett gör sig mycket bättre på en racingbana (eller halkbana, för den delen) än den gör sig på en parkeringsplats vid IKEA. " |
|
Framför en pizzeria kanske? Nej men kolla denna länken, finns otroligt många bra platser att fota en bmw. Länk |
|
E34_Robert |
Bra sida det där. :) Många timmar att spendera där och leta efter bra tips. Frågan kanske borde vara istället, Var ska man inte fota? :) |
|
Jag håller styvt på regeln "yttre skick och förekomst av styling / områdets SES"... Jag vill inte se kort på 7-seriebilar framför klottermurar, det skär sig lite med en sönderstylad E36-buske framför en herrgård också.. ;-) |
|
E34_Robert |
Detta tycker jag passar iaf. BMW och Miljötänk: Länk Fast något som är lika viktigt är klädsel på föraren: Länk Vem skulle köpa till exempel M-bil av någon som använder så en huvudmånad? ;) Nu när jag kollat sidan så förstår jag varför "alla" bilar sänkta: Länk Här passar yttre skick och område hand i hand: Länk Sånt här: Länk Påminner om Äntligen en passande bilder: Länk Länk Länk Denna bild hade varit guld om alla haft likadana fälgar: Länk |
| Länk | |
| Robert, den näst sista länken med Alpina 3:an är vad jag kallar en säljande bild! :-D | |
| captainoats: Grym länk! | |
| Tack, den kan man sitta länga och glo på :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.