|
|
|
|---|---|
|
hej behöver hjälp att hitta en vettig e63 cab de jag har hittat har hittils varit skumma importer helt okej med import men det ska finnas vettig historik samt ordning på papper o dyl är öppen för alla förslag //Niklas | |
|
Kan den här vara något?? Länk Länk ---Edit Kollade bilen mot Transportstyrelsen.. 13 ägare.. Nja, går nog bort, såg riktigt fin ut dock!! |
|
|
niklas100 åk ner till aukt handlare i tyskland o hämta hem en istället... större urval,bättre skick o till 99% bättre utr.. hämtade hem min m3a hos bmw munchen förra våren nu ska vi ner igen ,farsans tur o handla (kontraktet skrivet)...blev en 535IAM-2011 2900mil+nästintill fullutr... liknande här hemma kostar minst 100 papp mer finns skumma sv-sålda oxå |
|
|
Ja jag antar att det är det enda sättet sverige är nog för liten marknad samt att de flesta importörer här verkar mer eller mindre oseriösa problemet är ju andrahands värdet med tanke på hur jag själv resonerar så kan jag ju tänka mig att import kan bli svårsålt någon med erfarenhet av att köpa/sälja importerad e63 cab |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.