|
|
|
|---|---|
|
Någon som har hum om värdet på en helt orginal Bmw 850i tom lacken är som ny för att va 21 år gammal fantaster kikar på bilen och frågar om den är tillsalu, typ mellan tummen och pekfingret har fälgar och orginal avgassystem kvar givetvis. | |
|
Hur många mil,service och historik? Mvh Dic |
|
| Det ligger väl en på bytbil.com, för 229? Den har väl dock legat ute rätt länge så den är väl uppenbarligen inte värd 229? | |
|
13 tusen mil fullservad bilen är ortoligt fin för att va så gammal |
|
|
229 tusen är ju helt åt helsike typ 130 - 150 mer normalt ev för mycket de oxå ? |
|
|
Glömmer ju en massa som vanligt Den är svensksåld oxå |
|
|
Svensksåld eller inte är mer en personlig värdering. För mig har alltid skick och historik avgjort. Det är alltid svårt att värdera något som jag inte sett. För mig kan inte en 21år gammal lack vara i nyskick hur vårdad den än är. Preferenserna är alltid personliga i fråga om "bra skick" "nyskick" välvårdad" osv. Jag har sett många sådana exempel där säljaren har tyckt att just deras bil är som ovan men i mitt värderingsystem inte har varit mer än i brukskick! Bilder är en stor hjälp, tydliga och högupplösta. Det är endast du själv som kan avgöra om bilen känns rätt och om pengarna är i relation med vad du förväntar dig. Magkänslan är en bra indikation på hur du bör göra. Men om du köper så kan jag gratulera dig till ett val av modell som än idag står sig i utseende och framförallt i känsla. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
den är inte sv-såld imp 96 från Tyskland. en korrekt o ärlig bmw import från tyskland slår en sv-såld med hästlängder i min ögon..men alla har egen uppfattning 229 e dock för mkt för de priset kan du hitta en välvårdad CSI i DAS Vaterland istället |
|
|
Länk menar denna TS menar en som gått 13...o 229 begärt pris...vilken mupp säljer den bilen? guldfälgar med diamanter som inlägg på skinnstolarna kanske:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.