|
|
|
|---|---|
|
Hej! som rubriken lyder letar jag efter ett kopplingschema från L-Jetronic till m50b25 ska i med en m50b25 i min e30 323-83a hittar kopplingsschema från e30 med motronic men inte från min e30 med L-Jetronic så är det någon som lagt i en sån så vore ju de kanon :) | |
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
De flesta elscheman kommer ju från den amerikanska marknaden och jag tror ingen E30 med L-Jetronic såldes där. Men jag har ett halvbra elschema från en Haynes-bok och ett halvdåligt från en annan Haynes-bok. Kan lägga upp dem inom kort. |
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Har lagt upp två diagram på denna sidan Länk |
|
Söker även jag ett kopplingsschema mellan L-jetronic och motronic/m50b25 motorhärvan! Bil el är verkligen ingen favorit och har ont om kompisar med samma intresse så jag får inte till det riktigt hur mycket jag än kollar på alla olika elscheman.. Blir bara yr haha! Finns det nån vänlig själv som har gjort det här bytet tidigare skulle jag vara sjukt tacksam för lite hjälp! |
|
|
bmw-slangen, Vilket fint jobb du gör, tjusigt! mvh/ Anders |
|
| Anders! håller med! Måste bara berömma bmw slangen och Anders! Utan er så hade jag inte kommit långt med mina korkade frågor=), Har kollat och de är i överlag du o slangen som oftast hjälpt mig! Har bytt koppling på e46 och gjorde ett motorbyte i e30 i somras ute på grus/jord underlag! Detta är första gången jag gjort såna jobb och gjorde dom helt och hållet ensam! Utan AP så hade de inte gått! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.