|
|
|
|---|---|
|
Jag vill ha tag i "kletigt skumgummi", sånt som t.ex. sitter i dörrpanelerna vid kabelgenomföringen. Se bild. Länk Det är skumgummi fast det är dränkt i nåt slags klet som aldrig stelnar. Man kan klämma ihop och forma skumgummit, knöla in det nånstans, och så expanderar det, men det limmas inte fast så det går enkelt att få ut igen. Perfekt ljudisolering i diverse utrymmen! Nån som har nån ide om var man kan hitta nåt liknande och vad det kan tänkas heta? | |
|
Hej, Hittade du någonsin skumgummit? Mvh |
|
|
Nej, men jag fick extremt bra hjälp av Tommy på Autopartner i Linköping. Han konstaterade att det inte gick att beställa som reservdel, att det inte fanns i listan med "universalförbrukningsmaterial" och att de inte hade något liknande i lokalerna efter att ha letat. Då sa jag nåt om att det är ungefär som sånt skumgummi som brukar användas som emballage, han sken upp och sprang iväg och kom tillbaka med en kub 2x2dm "funkar detta? vi slänger sånt hela tiden, xxx levereras med sånt är emballage". Bara att skära till! Avsaknad av klet gjorde inget, jag tog ju till lite mer o knölade ihop istället. Vilken kundservice va! För en skitgrej värde 0kr med förtjänst 0kr! Jag har fortfarande inte listat ut var man köper själva emballagematerialet (vill skära ut formar att förvara verktygen i reservhjulsbaljan t.ex.) förutom att hitta det i olika paket. |
|
| Misstänker för övrigt att man kan få tag i materialet på Jysk el. dyl i en billig madrass. | |
![]() 13.397 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
marin849 : Kan inte se någon bild på ImageCrap, är länken rätt? |
|
Det var inte min bild, bara nån jag länkat till, funkar tydligen inte längre tyvärr. Har ej bild här. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.