|
|
|
|---|---|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Länk Modellbeteckningen om man kollar transportsyrelsen är ju S60 + R precis som Volvo S70/V70 som kallas R+S70 / V70 men inte f-n ska den heta så i en annons! |
|
Öh, har jag missat något. Vad i annonsen hittar du R? /Mange |
|
| ?????? | |
| Annonsen är troligtvis redigerad eftersom länken benämner bilen med R. | |
| hehehe men var itne bilen lite väl dyr om itne annat :P | |
|
Samma med de som skriver M-sport i rubriken om Bmw:n endast har ngn enstaka pryl från M-paket... |
|
|
Har själv reagerat på samma sätt som du när det gäller annonser på just s60, något som förekommer relativt ofta. Tyvärr är det ju likadant för Bmw, bara för att det är en ratt med m märke i bilen betyder det inte att du har m-paketet.... |
|
| Storm i ett vattenglas. | |
|
Kommer säkert från bilregistret som skriver så här om kärestans S60 - 08 med 140-hästars motorn: Fabrikat: VOLVO R + S60 Färg: GRÅ Likadant med alla S60 så vitt jag vet.. |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Precis kommer från bilregistret, och folk är så dumma så de tror att bilen blir lättare såld om det står R eller som någon skrev med M sport på Bmw bara för att det är en M växelspak exempelvis. Jag mailade på volvon och sa att jag sökte en S60R och spelade lite dum och frågade om han hade en R med med fel bild. Därefter ändrade han annonsen hehe Priset ser väl ändå rilmligt ut. |
|
Förstår inte vitsen med att hänga upp sig för en sådan skitgrej..brist på sysselsättning:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.