|
|
|
|---|---|
|
Hej Far min skall sälja sin 530IAM-2005,så jag tänkte höra med er vad man kan begära för den.. tänkte sätta ut den för ca 169. blir en resa till tyskland nu i vår igen:) han vill ha nya 5-serien..535IAM-2010/2011 med max 5000 mil och med så mkt utr som möjligt.. 535 har generellt väldigt hög utr.nivå. BMW 530IAM-MY2005 prod.datum 2004-11-19 Bilen köpt hos Bilförsäljningen Påarp dec 2006 vid ca 3500 mil Han är enda ägaren i Sverige Miltal nu ca 7500 mil Bes UA varje år bilder finns här Länk Färg CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Stoldynor STOFF/LEDER FLASHLIGHT/ANTHRAZIT (GAAT) Produktionsdatum 2004-11-19 Utr.listan *Automatväxel *Sidoairbag f bakpassagerar *BMW LM Fälg M dubbeleker 135 *Stöldskyddsanläggning *M Sportpaket+chassi *18" BMW Org M Fälgar *Vinterdäck *Shadow-Line *Glastak elektr. *Solskyddsgardin bak *Solskyddsgardin bak sidleges *Mattor velours *In-/utvänd. speglar m. nedbländ.autom *Innerbackspegel automatisk avbländade *Stolsjustering elektrisk med memory *Fällbart baksäte *Sportstolar *Stoluppvärmning förarsida/passagerar *Interiörlister Alu Cube Pure *Strålkastarrengöring7spolning *Parkeringsavståndskontroll (PDC) *Xenon-Ljus *Adaptivt kurvljus *Parkeringsvärme *Belysningspaket *Förberedelse Telematik *Förberedelse teleservice *Navigationssystem Professional *2012 PRO kartdvd *Head-up display *BMW Assist *Internetbaserade tjänster *BMW Online *Röststyrt uppringsningssystem *Biltelefon BMW Professional *CD-växlare för 6 skivor *HiFi-Högtalarsystem *Individual antracit tak | |
|
För 100 000:- köper jag den direkt kompis :-))) Ha deT |
|
| Om jag får köpa din för 50 så har vi en deal:) | |
| 169 som du nämner,tycker jag är ett rimligt utgångspris... | |
|
Tack stocktrader Tror oxå de låter rimligt Far min vill sätta ut den för 179,då följer vinterdäcken med vid köp. Bättre sätta några tusingar högre,o sen gå ner lite vid en eventuell affär |
|
|
Passar inte vinterdäcken på den nya ? Fick 139 i inbyte för min -05 525 ia T M-sport men den hade gått det dubbla så 169 för din fars skulle nog vara rätt så rätt Lycka till Ha deT |
|
|
Ingen aning thom525.. kollat lite på blocket o där finns några liknande,men alla har dom gått minst de dubbla Aja ,får se vad farsan sätter ut den för |
|
|
Nu e annonsen ute Länk nya bilen blev 535IAM-2011 med ca 2900 mil och verkligen välutr....enda jag saknar e tv-funktion...jag e prylbög så för mig är det ett måste,medans andra tycker det är oviktigt.. här är 535ans utr.lista Sofisto brilliant met med beige skinn..finns ingen motsv bil här hemma..de flesta kostar betydligt mera (ca 100 och uppåt) med icke önskvärda mil samt den vanliga svensson utr,som betyder standard utr och inget mera nuvar eurokurs 8.85 låter riktigt bra..jag fick 8.95 förra året i Maj när jag hämtade M3 Cabben hos BMW Munchen tillv april 2011..uttagen juni 2011 S223A ELECTRONIC DAMPER CONTROL (EDC) EDC S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive S230A EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT Extrapaket specifik för EU S258A RUNFLAT TYRES Däck med nödkörningsegenskaper S2NCA M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 350 M/19",MT BMW LM-fälg M dubbeleker 350 S2TBA SPORTS AUTOMATIC TRANSMISSION STEP. Sport automatisk växellåda S2VAA ADAPTIVE DRIVE Chassiversion "Adaptive Drive" S2VHA INTEGRAL ACTIVE STEERING Integrerad aktiv styrning S322A COMFORT ACCESS SYSTEM Komfortåtkomst S323A SOFT CLOSE AUTOMATIC SYSTEM FOR DOORS Dörr Soft-Close-Automatic P337A M SPORTS PACKAGE M Sportpaket S3ACA TRAILER TOW HITCH Släpvagnskoppling S3AGA BACKUP CAMERA Backkamera S403A GLAS ROOF, ELECTRIC glastak elektr. S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Solskyddsgardin bak S416A SUNBLINDS Solskyddsgardin bak sidleges S423A FLOOR MATS, VELOUR Inlaeggningsmatta velours S428A WARNING TRIANGLE Varntriangel och förbandspaket S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE In-/utvänd. speglar m. nedbländ.autom S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Innerbackspegel automatisk avbländade S441A SMOKERS PACKAGE Rökare-sats S456A COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE Komfortsaete med minne S464A SKIBAG Skidsaeck S465A THROUGH-LOAD SYSTEM Nedfaellbart baksaete S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Svankstöd förare och frams.passagerare S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S4CEA FINE-WOOD TRIM FINELINE ANTHRACITE Ädelträutförande Fineline anthrazit S4NEA BLOW-BY-HEATER Blow-By-värmare S4URA AMBIENT LIGHT Omgivningsbelysning kupé S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Stralkastarspolare S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S522A XENON LIGHT Xenon-Ljus S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS Adaptivt kurvljus S575A ADDITIONAL 12-V-OUTLET extra 12V-eluttag S5ACA AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL Helljusassistent S5DFA ACTIVE CRUISE CTRL+STOP&GO FUNCT. Aktiv farthålln.+Stop&Go-funktion S5DPA PARK ASSISTANT Parkeringsassistent S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL Navigationssystem Professional S610A HEAD UP DISPLAY Head-up display S612A BMW ASSIST BMW Assist S614A INTERNET Internet S617A Night Vision S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Utökad BMW Online-information S616A BMW ONLINE BMW Online S620A VOICE INPUT SYSTEM Röststyrt uppringsningssystem S633A PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. Förberedelse mobiltelefon Business S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL HiFi-system Professional DSP S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 för DVD S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices S6ABA CONTROL TELESERVICES Styrning TeleService S6FLA USB-/AUDIO INTERFACE USB-/ljudgränssnitt S6VCA CONTROL COMBOX Styrning Combox S6WAA INSTRUMENT CLUSTER W. EXTENDED CONT Kombiinstrument med utökade funktioner S6WAA INSTRUMENT CLUSTER W. EXTENDED CONT Kombiinstrument med utökade funktioner S710A M LEATHER STEERING WHEEL M läderratt S715A M AERODYNAMICS PACKAGE M aerodynamik-paket S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME Högglans shadow line S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Takhimmel antracit P7A2A INNOVATIONSPAKET II Innovationspaket II S7SPA NAVI PROFESSINAL W.HANDYPREP.BLUETOOTH Navi Professional/tfn-förber. Bluetooth L801A GERMANY VERSION LANDUTFÖRANDE TYSKLAND S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Bruksanvisning tysk S8KAA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS Dummy-SALAPA S8SCA COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE Telematics access request,country-spec. S8TFA AKTIVER FUSSGAENGERSCHUTZ Aktivt fotgängarskydd S8THA SPEED LIMIT INFO SPEED LIMIT INFO S8TLA DAYTIME LIGHTS FRONT AND REAR AKTIV Dummy-SALAPA S8TNA DAYTIME LIGHTS ABOUT LIGHTMENU ADJU Dummy-SALAPA S8V1A STICKER NCAP ENGL/DEU/ITAL Haenvisningsskylt S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatautomatik S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometerräknare S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Sprak tyska |
|
|
Edit Ska vara med icke önskvärda färger----- |
|
|
De få motsvarande som finns på blocket m.m kostar mellan 145-160,med mindre utr samt så har de flesta gått mellan 13-17000 mil.. så prismässigt ligger bilen rätt i pris,med kanske slutpris på 170 |
|
|
Riktigt fin utrustning på den nya Lycka till Ha deT |
|
|
Tack thom525 garanti till 06/2013. skönt att bilen hittades i norra Tyskland denna gången..blir inte långt att köra... 111 mil förra våren till Munchen var långt,men klart värt mödan...underbara vägar,kanonväder (ca 30 grader ) hade vi i Munchen,och inte minst vad som väntade på mig vid målet:) |
|
|
Den nya ser ju riktigt bra specad ut! Måste vara skönt att bli av med "plast/playmobilen"!! ;-) |
|
|
Inte jag som ska byta:)Men jag ska fråga honom:) han har varit mer än nöjd med den..faktiskt funkat till 100% ,med service o de vanliga grejer man byter bara.. han har kört 4500mil med den,sen han köpte den vid 3000mil. svårt att jämföra med andra objekt på blocket..övriga i samma årsmodell saknar antingen M-pkt eller/och har gått de dubbla.. |
|
|
Det var mest menat som ett skämt då du alltid skriver att "pre-facelift" bilarna är som "playmobil-bilar" och har så otroligt dålig kvalité.. BTW så ser den gamla riktigt fin ut. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.