|
|
|
|---|---|
| Någon som vet om paddlarna är std på F20'n? | |
| Nej, det är inte standard. | |
| Och du behöver beställa 120d, 125d eller 125i för att kunna beställa automatiska sportväxellådan. | |
| Ok, tack för svaret, jag har beställt en 118d så tyskarna har väl lånat lådan från gamla volvo "rem-johan" :-) | |
| nej det är samma fina 8-vxl låda, men utan paddlarna (som ivf inte jag använder knappt alls..) | |
| Som sagt, jättefin låda och totalt onödiga paddlar sitter i min F11 också. Ingenting man saknar om man inte skulle ha dom.. | |
| Har också provkört lådan i en 118d och saknade inte paddlarna. I början av provkörningen kändes den som vilken automatlåda som helt, ush inget jag gillar. Men den lärde sig väldigt fort hur jag vill ha det och när turen var slut kändes det som den gjorde exakt som jag ville. Supertrevligt. Att växla själv med spaken kändes helt onödigt och paddlarna skulle inte tillföra nåt heller. Vill du ha 'sport', skaffa manuell låda... | |
| Det låter bra det, jag inser att de är hyffsat onödig, tänkte mest att det var en kul feature att ha på bilen, lite som Ferrari..... ;-) | |
| Ja juste, det är bara att fixa en 120d eller uppåt då ;) | |
| Snålade och har redan beställt en 118d..... | |
| Mycket trevlig bil och man behöver inte mer även om man vill ha lite kul. Börjar att inse att man inte behöver en massa effekt för att trivas bakom ratten... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.