|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag skulle åkt till Lund på lördag och kolla på M5an, men nu är den borta på blocket :( Var det någon jäkel här som köpte den och hann före mig? :) |
|
|
Ny här på forumet :) Phoenix M3: Jag är den skyldiga. Hämtade den från Lund igår. Har kollat på många m5or men denna var i absolut toppskick så det var ingen tvekan. |
|
|
Din jävel! ;) Vad slutade priset på? |
|
|
Haha :) Tyvärr gick det inte att gå ner i pris alls. Säljaren tyckte att det redan va ett bra pris och att han säkerligen skulle kunna sälja den till någon annan för det priset. Jag är nöjd med priset ändå om man jämför med andra som är uppe på blocket. Den ser helt oanvänd ut både in- och utvändigt. |
|
|
Ja det är bara att gratulera, den ser kanonfin ut. Lägg gärna upp lite fler bilder på den, typ på garaget. Sen hör du av dig när du tröttnat på den så byter vi ägare :) |
|
|
Så har man införskaffat den bilen man ville .... känns som om att körkortet ryker vilken dag som helst.. E60 M5 är brutal! "It's furious to be fast!" |
|
| Grattis! Vilken blev det? | |
|
Den jag kollade på ifrån början. Svart 05:a. svensk. Mycket fint skick! Gillar "M" knappen på ratten! ;) Har alla E60 M5 DSC ESC ...eller vad det hette? "It's furious to be fast!" |
|
|
Hämtar en M5 -07 "facelift" i morgon. Svensksåld 1 ägare 2600 mil |
|
|
sura: den silverstone som bmw stockholm hade ute ett kort tag? Ja den såg verkligen fin ut! låga mil/facelift/1 ägare. De begärde väl strax under 400? Snyggaste färgkombon i mina ögon:-) MVH Peter |
|
|
Ja, det stämmer. Der var en äldre man född -48 som haft den, bytte in den och köpte 2 nya BMW |
|
|
Kul, riktigt ovanligt med så låga mil och 1 ägare! Hoppas du blir nöjd! MVH Peter |
|
|
sura: den var jag oxå intresserad av ..... ta hand om den ! :) "It's furious to be fast!" |
|
|
Era gangsters! Köp inte alla fina E60 M5'or innan jag hinner haffa mig en också ;) Härligt att se alla bli nöjda iaf, då lär inte heller jag bli missnöjd hoppas jag. _______________________________ Hard to be a star in the sunshine |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.