|
|
|
|---|---|
| Har köpt en 320i Touring-97 och har lite funderingar. 1. Airbaglampan lyser i instrumentpanelen och vad jag minns så gjorde den inte det när jag köpte den, har rekondat bilen och funderar på om jag kommit åt nån kontakt, läste att det kunde vara en kontakt under sätet men vad jag kan se så ser det bra ut. 2. Klockan lyser inte, lösning? 3. Clås fungerar inte på förarsidan, men låset fungerar perfekt med nyckel, kan det vara clåsmotor, bökigt att byta själv? 4. Dags för sommardäck, de jag har är dåliga, vilka fälgar passar på min förutom E36. Antingen köper jag däck, har 225/50-16 idag eller köper jag fälgar med däck på, nån kanske har att sälja, inga värstingfälgar eftersom jag inte vill komma ner till en uppallad bil utan fälgar. Vänligen | |
|
Min bror ska sälja ett par Bmw 18" fälgar om du är intresserad. Vet inte vad de heter, men på minner om Alpinans med många ekrar. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Halloj! Konstigt, finns det inte någon som har några ideer? Konstigt, vilken skillnad på tex motorcykelforum, där väller det in inlägg när det knasar för någon :) |
|
|
Tjenare airbaglampan måste släckas med data hos en verkstad be dom läsa av felkoden och du ser vad du behöver åtgärda. Köp coilovers och ett par snygga 17tums fälgar själv gillar jag fälgar med mycket ekrar och breda kanter. Annars funkar ju alltid m3 motorsport fälgarna. Så där hoppas jag du fick lite svar på dina frågor. Ibland går det trögt att få svar härinne men det brukar ofta vara värda att vänta på 😄 |
|
| Ok, så det man läst om att kolla kontakten under passagerarsätet (vilket jag ändå inte hittar) stämmer inte utan verkstaden måste ordna detta. De andra funderingarna jag har, är det någon som har nån ide om dessa? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.