|
|
|
|---|---|
|
Knackande ljud höger bak i min 325 coupe (e36)när man kör på gropig väg, hörs också nar man pumpar på gasen på låg växel..... någon som vet vad de kan vara. Bilen har förresten rullat 19000mil snart. Killaz | |
RaZ |
Kan vara bakbalksbussningarna eller stötdämpar bussningarna. (Vanligast) Be en verkstad kolla upp.... * Real men don´t eat sushi * |
frazze |
En vild gissning.....Hög: drivaxel ev,sliten, hög: bak hjulslager, eller stötdämparen, kan även vara den övre stötdämparelagringen som är dålig.......det vart många gissningar. |
|
Hej! Nästan säker på att det är övre stötdämparfästet som har gått. Bytte på min som snart gått 12000 för ett tag sedan. Verkar vara ett vanligt fel. Robban |
|
|
Har varit o fixat de nu, de va övre stöddämparfästet som robban74 sa.......tackar Killaz |
|
| Mina stötdämparfästen ska in o bytas den 7e aug.. har samma problem.. lustigt nog har min också gått 12000 :) | |
Danne W |
Hur mycket kostade det ? Danne W |
|
Hej! Jag fick pröjsa 500, inkl. delar. Tog en timme för honom ungefär. En fördel om du har fällbart baksäte. Robban |
|
|
Fick pröjsa desamma ungefär Killaz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.