|
|
|
|---|---|
eastmotorsport |
Min pedal , eller rättare sagt tryckstången, åker ur kopplingscylindern då och då och pedalen sticker upp mot pedalen. Hittar inget som låser stången i kopplingscyllen förutom en låsring som låser kvar själva kolven. Det som håller fast stången i plastcyllen är enbart några plastclips, liksom en hand som kupar sig över stångens kula som sitter i änden men det räcker inte för att hålla kvar stången. Nåt annat stopp för pedalen hittar jag inte. Nån som vet mer ? //mvh Ubbe www.garaget.se/eastmotorsport Den som inte frågar får heller inget veta :) |
eastmotorsport |
Min pedal , eller rättare sagt tryckstången, åker ur kopplingscylindern då och då och pedalen sticker upp mot pedalen. Hittar inget som låser stången i kopplingscyllen förutom en låsring som låser kvar själva kolven. Det som håller fast stången i plastcyllen är enbart några plastclips, liksom en hand som kupar sig över stångens kula som sitter i änden men det räcker inte för att hålla kvar stången. Nåt annat stopp för pedalen hittar jag inte. Nån som vet mer ? //mvh Ubbe www.garaget.org/eastmotorsport Den som inte frågar får heller inget veta :) |
![]() 13.405 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Kan det vara den svarta brickan på nedre raden i bilden nedan som du saknar? Länk |
![]() 13.405 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
En liten bildkavalkad från när jag bytte CMC på min E30 Utgångsläget Länk Såhär bör det se ut Länk Ny (överst) vs gammal (nederst) CMC Länk |
eastmotorsport |
Ja , det stämmer så ser det ut. Var ut ikväll och tillverkade en sån bricka, 20mm diameter och klämde dit den innanför låsringen. Hur sjutton kan en sån bricka ha försvunnit ? Mysko ! Men hoppas det funkar nu , tack för kanonsnabbá svar, det uppskattas verkligen. // mvh Ubbe Den som inte frågar får heller inget veta :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.