|
|
|
|---|---|
|
Tänkte prova på att drifta lite med m3an... men då jag inte är så jätte sugen på att bränna upp 4000kr/st däck så skulle jag vilja veta hur små fälgar jag kan få på bak? Tänkte även att det då är onödigt att åka med 255 brett bak då det ändå är meningen att det inte ska greppa :) Så tänkte mig snarare 205-215. Så, vad ska jag leta efter för fälgar? Gissar att det borde gå på 17"? Vad ska jag ha för Et då? Och ja jag vet att det säkert är jätte simpelt att googla fram detta... | |
|
Jag har 17 tum bak :) dom är från en vanlig e46 sedan med 215 däck på :) dom sitter långt in och det ser för jävligt ut, men det går helt klart att köra på :) |
|
| 4000kr /däck , då kör du med me michelin pilot sport cup ? ;) jag har 4 sådana ståendes på en pall i garaget :) | |
|
ska du sälja dina PS CUP däck Patrik *? BMW CS #07491 |
|
|
Patrik.E Okej, har du någon koll på et och sånt? :D Samt hur är det, högre et fälgarna kommer längre ut? Eller är det tvärt om... Ne, vill kunna köra bilen på samma däck oavsett väder :) så fick bli Michelin Pilot Super Sport |
|
|
Högre ET= fälgen kommer ut, och lägre ET= fälgen sitter längre in i bilen :) tyvärr vet jag inte vad det är för ET på fälgarna, men det bör va rätt lätt o ta reda på då det är original e46 fälgar , suttit på en sedan utan M :) Beolab: Jag köpte dessa sprillans nya från däckonline i januari, jag har aldrig använt dom, men dom kanske är lite overkill för min cab... jag vet inte om jag vill sälja dom :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.