|
|
|
|---|---|
|
Jag sitter och kikar runt lite på Schmeidmann. Rätta mej om jag har fel men är priset för ex. skivor för 2 st? Som ett set? Antal 1 set kan man läsa sej till i alla fall. Klossarna kikade jag också på och det verkar också som det är komplett fram? Mvh Bellamy | |
| Det kan nog vara olika. Länka till de du kikar på :-) | |
| Normalt hos reservdelsfirmor är att belägg säljs i kit för en axel medan skivor är styckvis. Kan givetvis finnas avvikelser. | |
|
står det set, är det för 2st skivor. Ringde och frågade ang det, verkade väldigt billigt, med det var så billigt. skivorna dom säljer är ett par dvs 2st (ej m3-m5) |
|
|
Länk Ex. 286x22 och 300x22. Och då lite längre ner på sidan, klossar. /Bellamy |
|
|
Bra priser och bra prylar: Länk Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Har själv använt klossar, ok och skivor från schmiedmann på 3olika bilar. Har inte haft några problem alls, skivorna var väldigt bra gjutna och lackerade. Likaså var oken med bra lackerade, har bara haft oken 1-2år nu, ingen rost eller problem.. |
|
![]() 13.405 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Jag tror att det inte för så länge sedan blev lag på att reservdelsåterförsäljare måste sälja bromsskivor i par (kan dock inte hitta några referenser till detta i nuläget). |
|
Är det inte belägg som blev lag på att de måste sälja komplett för en axel? Mvh Martin |
|
|
Köpte idag fyra broms skivor, belägg runtom, handbromsbackar och varningskabel från eBay for drygt 2000sek. Skivorna är tillverkade i Danmark, beläggen i EU ( vi får se var i EU när paketet kommer) Bra eller dåligt? Även om dem håller hälften så länge som delarna på andra siter så är det fortfarande billigt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.