|
|
|
|---|---|
|
Här har vi ett ex. Länk 19600mil 2006 enligt bilprovningen | |
| Jag vet inte om jag ska gråta eller skratta... | |
| Sen är de ju en rishög för de andra.. | |
| Den killen tjänade nog massa tusenlappar på att ha halverat mätarställningen. Begärt pris nu ger honom 4 fulla kundvagnar på ICA Maxi, hade han inte skruvat den så hade han fått 2 kundvagnar. Vilken idiot! | |
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Man ser ju bara hur han uttrycker sig i text, och bilderna talar ju för sig själv. Skroten nästa om jag får säga mitt... |
| Jag hade en Lexus som var skruvad från c:a 30.000mil ned till 3000mil i samband med importen, det var mest underligt för att den var ganska sliten, ingen torde tro att den hade gått så lite. När jag köpte den, och sålde den, var det under parollen "mätaren visar c:a 8000mil men den har gått c:a 30.000 till" och det fanns det faktiskt papper på från Lexus, "bedömningen är att bilen gått mellan xx.xxx mil och...". När den senare såldes några år efter jag hade den var mätarställningen åter nere och jag antar detsamma gällde papprena från Lexus. | |
|
Länk Bilprovningen , 09/06 25K mil , 10/12 16k mil. |
|
|
Gillar hussam´s annons :) Säljande och beskrivande... vem köper en bil av honom? |
|
|
Haha.. "finnes lampor på påda ut sedan" Nästan lika vasst som BMW,s egen "Follow me home" belysning. Han måste ha varit Kingen utanför Stureplan på lördagskvällarna. "jätte fint med vöxellåda å matoren" Kul att även dessa verkar må bra! \Mats |
|
|
Vilken är målgruppen för annonsen? Av samma skrot och korn som säljaren så i det laget kanske det inte har så stor betydelse om bilen (som f ö var risig som få) rullat 19 K mil eller 39 K mil... Det är märkligt att man vågar sig på en skruvning när det är så pass enkelt att kolla historiken via SBP Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.