|
|
|
|---|---|
| Har en 320i med m-sport paket och har då den carbonliknande interiören original. Förra ägaren bytte av någon anledning den panel eller "sarg" som sitter runt växelspaken som numera har en ljusgrå färg vilket jag inte tycker passar speciellt bra då resten av inredningen är svart. Någon som har koll på var man kan få tag i en sådan del? Dvs en orignal-panel till en 320i -03. Pratade med BMW men där kostade delen 1155kr vilket är alldeles för dyrt. | |
|
här har du några, om det är den du menar? Länk |
|
|
Det är den jag menar, men det är kolfiber som jag är ute efter. Om du kollar interiören på den här bilen så ser du vad jag menar Länk |
|
|
Har du fönsterhissar fram och bak? I såfall kanske jag har en sådan liggandes i garaget... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Nej tyvärr är det bara fönsterhissar fram... | |
|
Kan du inte bara foliera den du har. Gjorde så på min till kolfiber look. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Den bilden/annonsen du länkade till är det din bil? Här är en bild på min. Lite otydligt att se själva mittkonsollen, men du ser runt ljus knappen. Länk Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
Nej det är inte min bil men den är i stort sett lika... Ja, det såg inte så tokigt ut! |
|
|
Jag skulle kolla runt på bildelsbasen (skrotarna) för det är väl inte omöjligt att den delen finns på någon skrot i Sverige... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Skulle du bestämma dig för folieringen, så finns det att köpa av en kille på Tradera. Snabb med frakten också. Så fall bara sök på kolfiber. Inte farten som dödar. Det är stoppen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.