|
|
|
|---|---|
|
Hej,jag har presis sålt e39:an och letar e46 sedan el coupe max 60k får den kosta tips önskas. vad tror ni om denna Länk /Björn | |
|
Länk känns rätt prisvärd eller ? vad ska man hålla koll på när det gäller e46 |
|
|
Kommer eventuellt åka och kolla på den första ikväll eller imorgon. Letar bil till sonen och den ser fin ut! kommer med ett utlåtande om det bli så. /björn |
|
|
E46 känns som mycket bil för pengarna rent generellt. Det som man ska kolla är väl leder och bussningar i fram/bakvagn men det gäller ju dom flesta Bmw som ni säkert redan vet. Även om det klonkar lite i framvagn så är det inga jätteingrepp att byta leder eller stag, men något man kan pruta desto mer på kanske. Men det är inte alltid man hör att det klonkar medan man provkör, utan något man kanske märker i efterhand. Jag bytte nyligen mina krängningshämmarstag fram, kostnaden blev ca 700 kr och jobbet tog lite drygt två timmar för mig att göra. Dåliga bussningar i bakvagnen är väl värre tror jag, vilket jag skulle se upp mer med och det inte lika enkelt att byta själv. |
|
|
ingen som har en fin e46 att förmedla max 14000mil 01- |
|
| Är du inte intresserad av min då Björn? Vi hade lite kontakt tidigare men du sa att du hade andra på gång för tillfället. Min 328 finns på powerbörsen och på blocket. | |
|
Har tänkt att ta lite nya vår bilder snart, uppdaterar annonsen och bloggen efter det. bmw328icoupe.blogspot.com |
|
| Hej,det har jag, ( har nu införskaffat en) 330ci | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.