AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
2.046

Telefonen i e38!

mi
2
migen
750IL-98
Har en 750il. Försöker få till orginal telefonen i den. Det är telefonen med sladd, och det finns inget uttag till simkortet där! Så jag kollade vänster bak, men hittar inget där heller! Så min fråga är, vart sättar man in simkortet?

Mvh/micke
Dr
2.410
Dr Tinnitus
02 tii
740iL -99
Det torde finnas ett fack för SIM-kort där bak, men det sitter rackarns klurigt till faktisk. Man får knappt in armen i den lilla luckan och där en bra bit in ska det finnas en SIM-kortshållare.

Du kan se den på denna bilden, en svart minde dosa med slits för kortet en bit innanför den blanka Video-modulen.

Länk
mi
2
migen
750IL-98
Ser inte likadant ut på min bil som på den bilden du skickade! kan det ha att göra med att den är USA importerad? Har kollat överallt bak, och skruvat lös alltihop, Men där finns ingen modul för simkortet. Har dock inte skruvat lös fram under telefonen. Men darimot har jag skruvat isär telefonen, inget där heller. OBS: ej heller inga lösa kablar bak!

Migen
vi
9
vildn
525 tds -97
Här är bilderna sen vi rev lite i bagaget!

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk
vi
9
vildn
525 tds -97
Och att tillägga så fanns det ingenstans att stoppa in ett simkort där!
Visa användare
52
222
BMW 525 Tds 1997
Kan det inte vara så att det är NMT i din bil eller nåt annat skumt, hade jänkarna sim kort 1998?
vi
9
vildn
525 tds -97
vi kollade fram i telefonen och under + att vi skruvade lös hela konsollen med. nooothing....
Gu
600
Gunnar530
740iA -01 (Okt -00)
Jeep GC Limited 4,7L -01(Sep -00)
Bild på telefonen?

/Gunnar
/Svart(303/9) 740iA
vi
9
vildn
525 tds -97
Skriver ist för "migen" då han jobbar på veckorna. Har ingen bild på telefonen, men det är en med sladd och det står bmw på den! ska kolla om jag hittar någon liksinnad bild!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.