|
|
|
|---|---|
|
Jag beställde från Ebay i England 12 st. New NGK Spark Plug Plugs BKR6EQUP Platinum med frakt till Sverige 65:- st. :-) Lite billigare än Autoexperten dom skulle ha 295:- st. för samma helt galet eller hur !!! Ska bli kul och se om det blir någon skillnad mot mina orginal BMW Bosch BOSCH F8 LCR2 ? Lionman Nu med med V12 :-) | |
|
Jo, tändstiftspriserna i Sverige är helt uppåt väggarna - i USA och England kostar de som du skriver, i alla fall om man beställer på internet. Har själv köpt Bosch-stift (Iridium-stift som inte ens säljs i Sverige) för lite drygt 50-lappen från Sparkplugs.com i USA. Tog en knapp vecka så låg de i brevlådan. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Hej Nice :) Jag beställde samma NGK från Tyskland, gick på 1050 kr för 12 st , inkl frakt. Tog 2 dagar att få hem dom, helt otroligt snabbt. Och förhållandevis billigt om man jämför med Sverige. Det jag ville vara säker på är att de ska vara tillverkade i Japan, och inte licenstillverkade i Frankrike, har hört från källor att de NGK inte ska vara av samma kvalitet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.