|
|
|
|---|---|
|
Hej. Är en mycket nöjd ägare av en e92 335i men har börjat pendla väldigt långt dagligen. Jag har funderat om jag ska byta min nuvarande bil mot en bättre pendlarbil eller om jag skaffa en billig andrabil som jag kan pendla med. -Jag kommer att pendla 4-5000 mil det här året -Vill ha en bil som går som ett lok i minst 140 km/h utan att dra orimligt mycket soppa, vara löjligt högljudd eller svaja av vindpustar -Farthållare är ett måste och helst regnsensor och läder också Vad har ni för råd? Byta bil, köpa en till men äldre eller byta märke tom? Jag har kanske råd att lägga runt 30-40k på en andrabil om den inte är för dyr årligen. Mvh Nyans -------------------------------- Överstyrning = Skrikande passagerare Understyrning = Skrikande förare | |
|
535D!! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Sälj din 335 och köp en dieselbil sen är det upp till Dig vilken en kombo på rolig och entusiast 335d eller en billig 320d Ha deT |
|
|
Egentligen borde en 320d göra jobbet utmärkt. I högre farter märks heller inte den sämre gångkulturen lika mycket. Har själv haft en 320d som rullat många mil på snabba motorvägar och den går sjukt stabilt och sjukt snålt kan jag säga! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.