|
|
|
|---|---|
Lurre1 |
Hej köpte ett smt6 för en tid sedan men fick inte med programvaran. Fick förklarat för mig att det fanns på perfectpowers hemsida att ladda hem,men finns inget där. Finns det Någon vänlig själ som har programmet att skicka. Mvh/Peter |
|
Gör dej själv en stor tjänst och slippa smt6! Mycket instabilt. --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
|
Skippa ska det vara. Telefonjävel... =) --------------------------------- If you can´t drift it - ditch it! |
|
| nää piggyback system har nog aldrig fungerat bra. | |
Lurre1 |
Hej ska bara använda det till att sänka lmm signalen på fullast.går över 5v när det är kallare ute, och se om smt fungerar som det ska,köpte beg för något år sedan. Är väl medveten om problemen med piggyback använder anpassat chip i bilen. Mvh |
| men om du sänker signalen kommer den ju att börja gå snålt. eller hade du tänkt å ändra chippet också? | |
Lurre1 |
Ska endast sänka signalen (ändra kurvan) mellan 4-4.8v så den inte bottnar.enklast är med en sk clamp ställbar voltbrgränsare typ Länk. men eftersom jag har ett smt tänkte jag prova det. behöver nog bara koppla in mig på rpm och lmm signalen. chippet ska inte ta hänsyn till lmm signalen över 3k förutom om den går över ca 5v. sitter större lmm ca d=82 fungerade bra med b25 men sen jag byggde 2.8 så bottnar signalen när luften är lite kallare.(m50 b28 hx40) Har koll med Lc1 lambda. Mvh |
Lurre1 |
Programmet fixat. |
|
fick du rätt på LMM signalen, håller på med samma fast b25, så jag tror 82mm rör räcket? (m50B25 HX35 12st spridare a 390cc) |
|
Lurre1 |
Hej har inte varit inne här på en tid. Jo det funkar som det ska,går att låsa signalen eller minska den. Om du kopplar in voltmätare på lmm tror det är blåvit (IV) så ser du volten under körning. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.