|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Allt UTOM Village people Ha de Henrik |
|
betriebsanleitung1 |
Vad ska man köpa för kläder så att man är riktigt hip när man kör Bmw cab.Guldhalsband och Rolex vet jag iofs. |
|
Jag gjorde en "Bilstereo Testskiva" en gång. Den innehåller: Ginuwine - Pony Dire Straits - Sultans Of Swing N-Trance - Electronic Pleasure Leila K - Electric Bob Marley - Natural Mystic Yello - Bostich Michael Jackson - Billie Jean Yello - The Rythm Devine Yello - The Race Mike Oldfield - The Voyager Simply Red - Ghetto Girl LL Cool J - Phenomenon Bruce Springsteen - Streets Of Philadelphia (Deep Dance Mix) Rockar fett med tung och framför allt SKÖN bas. |
|
eDwArD |
Jag tycker att man ska spela det man tycker är bra, så vida det inte är Hip-Hop och/eller Rap för då ska man låta stereon vara tyst. =) Hip-Hop är skräp |
betterlooking |
det ska vara rock!!!! all r n b och hip hop går fetbort!!! no turboshit |
|
Jag gillar lira rock nercabbat :) Någon som vill köpa min pärla förresten? |
|
|
Bygg hela skuffen som en baslåda med 10st 12", 4 steg a 1000 w styck . . . fixa fram bra skrikare, ladda på med kondningar, extra batterier (optima) På med hörselskydden och förbered dig på ett gatlopp som heter duga *lol* |
|
Shady |
kör lite 50 cent, ludacris, eminem ellere xzibit |
|
Rammstein, vad annars! ___________________ Don't fuck with another man's automobile. |
|
|
stäng av stereon och låt motorn sjunga! om du då tycker att det är för dålig bas så har du bara förliten cylindervolym :-P Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
hell is for heroes matchbox20 countingcrows goldfinger reelbigfish jimmy eat world live m.m |
|
|
Jag lyssnar helst på gruppen M3, deras förra skiva "321 hk" låter fantastiskt - jag tänker då speciellt på spåret "7400 r/min" ! (Sanningen är faktiskt att stereofronten ligger hemma o samlar damm) |
|
|
ska man lyssna på nåt i en tysk kärra så ska det vara tysk musik, likadant om man kör en "svensk bil" såsom volvo och saab ska man lyssna på svensk musik osv ;) lyssnar själv på "varvstopp" med "m40b16" ibland, oftast blir det låten "3000rpm+++" med samma artist ;) "Brings Me Women" (Hur det ska gå till?) |
|
| Alla borde lysnna på Metallica så klart... Tidiga skivor som Kill Em All och Ride The The Lightning. Eller St:Anger. | |
|
Kan väl iof lysna på det samma som i en Coupé med båda fönster nedrullat, och takluckan uppe *s* Nämligen det du gillar :D Exempelvis : Colonia, Twenty 4 Seven, Basic Element, Blue System, Eminem, Jan Wayne mm.. Eller Bad Religion (kanske lite strässande när man bara glider..) |
|
NOLL7NOLL |
Aqua, ace of bace, bubbles, carola, rob´n raz, exelence, ... ja allt som är lite nyare och hippare.... |
| Ja det här måste vara tidernas bästa fråga =) | |
| DU KAN JU INTE SPELA SÅNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN MUSIK I EN BMW!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
Det enda som gäller: Rammstein Iron Maiden AC/DC Nackdel: för mycket taktstampande med högerfoten :-) |
|
| ------->KORN<------ | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.