|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är tillbaka på forumet efter x antal år som svikare. Jag är ute efter en Bmw M3 E92, men har även tittat på Bmw M3 E46 cab. Jag har följt marknaden de senaste veckorna och det har knappt sålts någon M3 varken E92 eller E46 cab. Har inte säsongen börjat eller är det bensinpriset/krisen som gör att det står stilla. /Peppe | |
|
En kombination skulle jag tro. Det och att väldigt många bilar är ute till rena fantasipriser (tidigt på säsongen, många testar vad marknaden håller för). Läge att fynda alltså! |
|
|
Ja, visst är det läge att fynda .... När BMW - återförsäljare sänker priset på sin M3 E92 med 40 000 kr och då har jag bara skickat mail då börjar man fatta :D |
|
| Måste bara fråga har effekt starka bilar med ägare som har en gigantisk övertro om värdet på sina bilar nånsin varit lättsålda? | |
| Den nya 3-serien gör nog sitt till också. | |
|
Ser faktiskt inte kopplingen mellan M3 e92 och att nya 3-serien har släpts. Helt olika biltyper och kundkrets. Driftskostnaderna för M3, tror jag, sätter stopp för många affärer. |
|
| Immy: Nej, förmodligen inte. Men ibland så tar det en stund för marknaden att anpassa sig (neråt) efter nya förutsättningar. Så ibland blir prissättningarna än mer orimliga än vanligt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.