AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
622

Var köper jag billigast angel/deamon eyes till E36?

32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Har funderat lite till o från o nu känns det som det e dags! Ska man köpa "färdigt kit" eller gå på själv? Jag tror på köpa färdigt. Eller? Så, var köper man billigast? Angeleyes e med gulaktigt sken o deamon med vitt va? E det inte bara o ändra lampa?
Billigast är garanterat att bygga själv, sök bland gamla inlägg för info om hur du går tillväga. Det vita skenet uppnår du nog endast genom att bygga med BMW:s ringar och då blir det inte längre så billigt.

www.malte-racing.com
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Är det inte M-style som säljer sådana ringar ? jag menar har man råd med en GT så har man råd med Angeleyes för 2900:- =))
wrath: Kan ju vara så att man lagt varenda krona man äger, alt. är belånad upp över öronen, för att ha kunnat köpa sig sin drömbil. Dyr bil behöver inte betyda att man har mycket pengar eller att man för den delen vill betala mer än nödvändigt för något man om man är lite händig kan meka ihop själv..

www.malte-racing.com
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Okej då ! =)
Po
664
Pompe
2800 cs -70
3,0 La -75b
wrath - Är det inte samma mentalitet som hos de som repar våra bilar med motiveringen; har de råd med BMW har de råd med omlackering?
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
råd o råd... ingen tycker väl om o stå o riva sönder tusenlappar i duschen eller? har man dessutom inte tummen mitt i handen är det kanske en fördel? Kan jag spara en tusing eller två går ja ju det. Men o andra sidan, 2900:- för ringarna jämfört med 3.900:- för kompletta lyktor, nya + att man slipper risken att sabba nåt. Dessutom kan man ju sälja dom om man inte vill ha dom, blir ju svårt om man köper ringarna o har sönder insatserna... hmm...
328-Johan:
Det finns två varianter av Angel-/Demoneyes, dels original-looken med vitt ljus, dels aftermarket-looken med gult ljus. Jag tycker det vita ljuset är mycket snyggare, kolla innan du handlar så att du får det du vill ha.
Länk

Länk

www.malte-racing.com
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
2495:- för deamoneyes på m-style e ju skitbra pris väl?? finns det billigare nånstans?? borde kanske investera i såna istället för m-speglar.. =)

Finns på icq: 60288954
Space-X-plorer: Priset är ok tycker jag, dock är det väl lite pill för att få dit grejorna men har man inte tummen mitt i handen så ska man nog klara det. Tycker helt klart att du ska köpa demoneyes istället för M3-speglar.

www.malte-racing.com
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Dom som M-style säljer är väl ändå riktiga ringar från -01:ans 5-serie eller ? har för mig bara att det är lite mer kvalite på m-style grejer jäntimot inpro

men det kanske bara är jag ! <=)
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Tjenare.

Har hört att "ringarna" lyser dåligt under dagtid. Stämmer detta?

Är själv ute efter angeleyes.. :P

/Edvard
BMW CS # 4503
Det ser ut som om M-styles ringar är av originaltyp och den modellen lyser ju med vitt ljus och syns ju helt ok även dagtid, den andra modellen, "piratvarianten", med gulaktigt ljus syns säkerligen sämre dagtid. Om jag bestämmer mig för att skaffa angeleyes så köper jag definitivt M-styles modell.

www.malte-racing.com
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.