|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag håller på och byter jobb just nu och ska få ny tjänstebil. Tyvärr så har jag inte plats eller behov att ha kvar min kombi så den kommer säljas. Lite info: BMW 523i Touring -00 Ca 15700 mil Svart med svart skinnklädsel Det mesta i utrustning som farthållare, regnsensor, klimatanläggning, xenon mm dock ingen dragkrok. Lilla M-paket? annan ratt och vxlknopp Besiktad och skattad nu i Februari. Sommardäcken nya förra sommarn på org 16", vinterdäcken är dock dåliga. Ljusmodulen nyligen bytt. Svensksåld i samma stad till en som hade den i 1,5år, sedan köpte en bekant till mig bilen och sedan jag, så historiken är bra med full servicebok. Det negativa: En repa i motorhuven samt lite stenskott, finns ett märke i kofångaren bak, nån rostbubbla i bakluckan men inget som syns övrigt ingen rost, mugghållarn i baksätet är trasig. Övrigt så är det en fin bil för sin ålder och det märks att det har varit ägare som brytt sig om den. Känns mycket bra i chassiet att köra. Så vad tror ni om värdet? //Per | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Runt 38-40 är nog rimligt att få ut ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Allt över 35' är bara bonus. | |
| Tror ca 35k är rimligt | |
|
Tror som du säger, runt 35k... Just därför tänker jag BEHÅLLA:), men jag är inte i din sits, vet ej vad du har betalt för bilen ifrån början men jag vägrar ge bort min bil för såna pengar. |
|
|
Nu är det iaf helt klart med mitt nya jobb så nu är det bestämt att bilen ska säljas. Jag köpte den förra sommarn av en bekant och gav 30tkr. Ska polera upp den och ta några fina bilder samt tänker lägga ut den för 37tkr. //Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.