|
|
|
|---|---|
|
Fick ett rejält stenskott i rutan på premiärturen med 130in. Stor spricka. Så, vilken bilglasmästare är bäst i Uppsala? Jag är ute efter nogrannhet och seriösitet, priset ovidkommande (brukar inet skilja mkt). /Jonas | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Kolla med BMW vilken glasmästare de anlitar i Uppsala. Örebro var det Ryds och de gjorde ett bra jobb på min 540. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Här i Umeå så byter BMW själv rutor... På min E39:a så gjorde BMW det, blev kanonbra. Mitt inlägg ska bara ses som en input om att vissa BMW verkstäder gör jobbet själv, inte att du ska behöva åka hit för att byta vindruta :) Mvh Janne. |
|
rsarits |
Novation anlitar Hellgren & Andersson, jag har bytt två rutor hos dem, det har funkat kanon. Båda gångerna på E39 med regnsensor. Micke |
|
Perfekt, tack! /Jonas |
|
| Ryds i svartbäcken (Uppsala) har gjort ett bra jobb för mig på 328:an, bjöd på solfilmsranden i framrutan med :-) lånebil ingick, smidigt.. | |
| Ryds i Fyrislund har jag använt många gånger. Nära BMW och de använder dem liksom Hellgren. Även använt Hellgren. | |
| Som hybris skriver, Ryds i fyrislund, dem bytte på min och jobbet vart bra utfört. | |
| Jag bokade rutbyte via Novation en gång i samband med service. H & A gjorde jobbet, men Novation beställde rutan, så det blev en med BMW-loggan på. :-) | |
|
Bmw s glasmästare i Hbg lyckades byta på min E39 Med följd att de inte skruvat fast högra vindrutetorkararmen så alla splinsen gick åt hel... Riktiga klantarslen om du frågar mig Så bara för att Bmw anlitar dem är de inte alltid 100 Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.