|
|
|
|---|---|
|
Tanken slog mig nu när det är 12 grader och soligt ute. Har ni redan hunnit ta en sväng med era finbilar eller väntar ni till det att bl a gruset sopats undan? Kanske något av ett överflödigt diskussionsunderlag, men det förgyller ju tillvaron när man ser att diverse entusiastfordon redan har börjat rulla ute på vägarna! ;) | |
| 16 april har jag besiktning på caben :) | |
|
1:à maj ställer jag på varje år Mats BMW CS #5847 |
|
| Tagit ut? Den har rullat stabilt i "vintern". ;) | |
| Åker inte en meter före det är sopat. Det brukar det vara i slutet på april/början på maj så då nån gång blir det. | |
|
Jag brukar ställa på i början av Mars om vädret ser bra ut, som i år tex. Tar några nöjesturer då vädret är soligt och torrt. Kör försiktigt där grus ligger och håller mig långt bakom andra fordon för att inte få stenskott. Brukar även se till att omkörnignar inte tar för lång tid av samma anledning. Riwa |
|
|
Jag ställer på till BMWCS Springbreak på Mantorp :-) vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Hörde på radio göteborg att de drar igång sopmaskinerna den 16/3 Det är trevligt Ha deT |
|
|
så fort det är sopat på gatorna i götet. MVH Robert |
|
| F*n vad det rasslar från dubbdäcken när man åkte med kromad armbåge igår.. :O | |
| Tog ut min i helgen :-) | |
| Jag kör mina specialbilar året runt så länge det inte är saltat - bilar är till för att användas. | |
|
Dröjer till april, känns lite tidigt när det snöade förra veckan. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.