|
|
|
|---|---|
|
Hej, V70'n är ju uppdaterad till 2012 men V60 känns ändå som en nyare bil. Lite kluven vilken är bäst bara. Det är mycket bra erbjudandne på V70 nu.. Utrymmes skillnaden bilarna emellan är sak samma. Ge er åsikt av vilken bil är bäst, sett till bilen i helhet, vilken erbjuder mest bil: Volvo V70 T4 2012 eller V60 T4 2012? | |
|
Om du inte behöver utrymmet - köp V60. V70 är som att köra buss i jämförelse. ------- //Lövet |
|
|
Precis som sagts, behöver du inte utrymmet köp V60! Roligare och mer direkt kärra. Och enligt mej, med skönare stolar. /Bellamy |
|
| v60 om utrymmen inte är prioritet | |
| Jag skulle välja V60 alla dagar i veckan! Provkörde en D5 R-design i fredags och blev riktigt imponerad! En fantastisk motor som låter helt underbart och ett riktigt fint chassi! FWD och växellådan är ju däremot en besvikelse. Ska låna hem en AWD med automat, högst troligt att en sådan efterträder min E91! | |
|
Komfort V70 Korgladje V60 |
|
| Okej, kul att höra! Låter som V60 är bilen som är mer sportig rolig att köra och V70 mer komfortabel och stor att köra då.. | |
|
Jag skulle välja V60 med R-design. Det paketet ska göra en del gott för chassit har jag hört. V70 är en mycket bra bil, men vill man kÖRA bilen istället för att bara ÅKA så skulle jag välja Volvos körgladare mindre modeller, måste man haen större bil skulle jag kika på BMW 5. |
|
|
Det här är en V60 helt i min smak: Länk |
|
|
Är det bara jag som inte tycker om V60ns design, nej hellre XC60 än både V70 och V60! //Per |
|
|
Jag är lite missnöjd med strålkastarna på V60 men i övrigt tycker jag den är snygg! Speciellt med R-design, då är den riktigt snygg, framförallt bak! |
|
| Kan inte heller med fronten på V60! Men gillar man bilen i övrigt så kan man säkert bortse från en sån sak! Snygg i övrigt! | |
| Ja absolut, R-design räddar upp fronten en aning iaf tycker jag. Provkör en V60 D5 AWD Polestar R-design just nu :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.