|
|
|
|---|---|
|
Hej som fråga lyder så undrar jag vad ni har för tankar och åsikter om detta inspektion kit ?Länk Bör man kanske köpa ett större som Ex säljarens största XXL kit eller nöja sig med detta då egentligen inte alla sakerna behöver bytas just nu ? Någon som handlat av säljaren autoteile-perfekt ? BMW = BRING ME WOMEN | |
|
Handlar sällan från den svenska versionen av ebay.se , däremot har jag handlat mycket på den Internationella (Ebay.com). Tycker även att det finns prisskillnader mellan dessa två domäner. Kan dock rekommendera denna > Länk ( Stor variation på servicekit & billigare i pris ? ) - Bayerische Motoren Werke AG - |
|
|
Svenska ebay visar ju bara upp annonser från andra marknader lite försvenskade så nån prisskillnad är det inte jämfört med originalannonsen men det kanske kan bli lite skillnader när det räknas om i olika valutor. Personligen brukar jag oftast söka direkt på engelska eller tyska ebay men jag använder den svenska med ibland. Jag skulle ha velat veta vad det är för fabrikat på filtren som följer med och framför allt då oljefiltret. Det verkar inte framgå av Silverstens annons? |
|
|
Nej jag har dock ingen aning vad det är för märke på filtern. Men man kan ju alltid mejla säljaren och fråga =) BMW = BRING ME WOMEN |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.