|
|
|
|---|---|
|
Länk Någon som har koll på bilhandlaren? Även feedback om priset på aktuell bil är intressant att höra? Har en polare som är intresserad men eftersom det är lång väg dit så kan det vara bra med lite förhandstips.. | |
|
Tycker den är snålt utrustad för de pengarna Känner inte till handlarn men som hos alla handlare kan man få in bilar som är skruvade så det är bara att kolla inte för att jag tror att den skall vara skrivade men hellre safe Lycka till Ha deT |
|
|
Tja, den har väl en ganska "vanlig" utrustningsnivå med Advantage, Comfort och M-sport - kanske uttagen som en tjänstebil? Priset är ok som utgångspris. Är din kompis seriöst intresserad - kosta på dig en utskrift hos en BMW ÅF om bilens historia; då får du alla reparationer plus en uppfattning om mätarställningen stämmer. ---- BMW CS #6212 |
|
Karl-Hilding |
Ett fin BMW till ett normalt pris. Klart köpvärd efter en provtur om den faller kunden i smaken. Slutpris: 135-140´ |
Karl-Hilding |
Att jämföra och en liten prisindikation: April -10 var jag spekulant på en 530i -04 med 7,800 mil. Svensksåld och en ägare. Mycket magert utrustad, bara AC, metallic, skinn och delvis el-stolar man 6vx. Vinterdäck var med också. Gick mycket bra. Provade bara ett par mil visserligen. Begärt pris: 174´ Handlaren skulle kunna gå ner till absolut sista pris 165´utan inbyte. Jag hade nog köpt den om den inte hade hafr den bajsbruna/beige inredningen i hela bilen. Allt gick i samma förutom instrumenbrädan. Klarade inte det. Nu köpte jag privat en 530ia LCI med mycket utrustning bla. komfortstolar, sv.såld för endast 65´mer. |
|
Ja, utrustningsmässigt tycker jag inte direkt att den saknar något väsentligt. Tänkte mest om priset är relevant och om någon har några synpunkter/erfarenheter på handlaren i fråga. Tack för er feedback. |
|
|
Det är alltid lätt att ropa "för dyr!" men finns det någon annan sv.såld M-sport till salu i den prisklassen? Jag har inte kollat men det brukar vara ett effektivt sätt att styra in debatten på ett konstruktivt spår. Finns det inga alternativ, ja då har man ett dåligt prutläge. ------- //Lövet |
|
| Ring Transportstyrelsen o få en kopia på Breifet .. kontakta tidigare ägare! | |
|
ooopppss...den var ju Svensk...då håller jag med Narvselius!!! |
|
|
Anders S: Jag har en exakt likadan till salu fast med följande utrustning. Länk Sv-Såld, Halvskinn. 17" Vinterdäck dubbade. Har i skrivande stund rullat 3935 Mil. Besiktigad och Servad. Hör med din polare om han är sugen? |
|
| Edit: Dock -06 | |
|
Den kan kanske jämföras lite med dessa: Länk Länk Länk Länk Länk Länk kanske man inte kan jämföra bensin och diesel men personligen tycker jag en bensinare borde vara ett par 10tkr billigare än motsvarande dieselbil om dom annars är identiska i utrustningen och skick. Själv om jag sökte en bensinare skulle jag försöka hitta en faceliftad (-07) för kring 150tkr. Mvh Ubbe |
|
|
Håller med om att man helst skulle hitta en faceliftade 07. Dock så lockar m-pkt en hel del så jag tror att man har svårt att hitta en sådan med inte alltför många mil och dom pengarna. Däremot tyckte jag denna Länk såg väldigt intressant ut. Tycker dock det ser ut som den är omlackerad vänster fram, ev motorhuv? |
|
|
Jo det ser lite skumt ut, noterade att även reg. skylten ser lite sliten ut. Det är väl den jag länkade till tidigare Länk då men den har ganska många mil kanske... Alt. denna Länk och pruta ner en bit. Tror dom kommer gå ner i pris pga det ekonomiska läget och att F10/F11 börjar komma ut begagnad i större utsträckning. Mvh Ubbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.