|
|
|
|---|---|
|
Har det typiska pixel felet med min MID enhet. Den är helt körd. Har letat en hel del efter en ny, men det enda jag hittar är nya enheter och dom går lös på ca 6000:- och för det priset köper jag hellre en Hualigan och ersätter Business-paketet med. Men jag vill hålla bilen så original som möjligt invändigt och ser hellre att jag hittar en begagnad MID enhet. Finns det begagnade att hitta ens? Tycker jag letat överallt men hittar ingen som liknar min, har hittat någon enstaka på eBay men dom har inget stöd för telefonen. Finns det någon som råkar sitta på en sådan enhet och kanske vill sälja? Eller någon som vet vart jag kan hitta en fin begagnad enhet? Laddar upp några bilder på enhet och serie-nr för att underlätta. Länk Länk Länk Länk Länk Vore hemskt tacksam för all hjälp jag kan få! Stör mig så in i skröven på detta pixel trassel. Tusen tack på förhand! MVH Markus. | |
|
Googla lite på pixelfel e39 eller pixelfehler e39 så kommer du hitta lite olika firmor som tar sig an att reparera din enhet, det brukar kosta mellan 1500-2000:- Mvh Henrik |
|
|
Aaaah! Att jag inte tänkte på nåt så simpelt då, hittade ett företag direkt! Tusen tack! :) |
|
|
Du kan köpa reparerade på Ebay för ca 1600 med garanti. Alternativt laga den själv om du är lite händig. ___________ Mvh Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.