|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är ute efter dessa mattor. Hittar endast dessa hos denna säljaren och han vill inte skicka till Sverige. Är det någon som har sett dessa någon annanstans? Länk Vet att det finns såna där M-et sitter på högkant ute vid sidan på mattorna men det blir lite mycket M-där då med instegslisten också. ___________ Mvh Chrille | |
| Vissa säljare e riktiga muppar...vill inte skicka till Sverige..!!han kanske inte kan eller vet hur man skickar utrikes,eller så säljs mattorna endast på hans gata..borde ju ligga i hans intresse....hade de varit jag ,så hade jag även skickat till Mongoliet,Uzbekistan o Zaire.om nån velat ha mattorna | |
| Eller gör som säljaren..köp bmw org mattor..sen beställer du vilken logga du vill ha ,och sen syr du på den eller nåt liknande... | |
|
Precis som "bianca" skrev, gjorde jag på mina BmW "velour" golvmattor. Dock beställde jag dessa > Länk Du kan ta bort/lägga dem åter exempelvis vid tvätt/rengöring. - Bayerische Motoren Werke AG - |
|
|
Risken är väldigt stor att Schmiedmann har sådana mattor. Du kan kolla på www.schmiedmann.se :) MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.