|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar om det är någon som har installerat en <a href=Länk mediabridge</a> i sin Z4(03-09)? Jag har varit i kontakt med <a href=Länk men de säger att de ogärna säljer till Sverige pga att "non-american cars often have other technical setups and we can not guarantee compatability". Z4:an byggdes ju dock i USA så jag tänker att den borde vara samma... någon som har erfarenhet av detta? | |
|
Jag köpte Aux-in-kittet på BMW bara.. vettefan varför man skall mecka med mediabridges och sånt när man bara kan köra en aux-sladd från telefonen. Går att bygga egen adapterkabel om man inte känner för att lägga 600 på kittet från bmw. |
|
|
tack för svaret! Fördelen med mediabridgen är ju att man dels kan få telefonen laddad samtidigt samt att du får bluetooth-integration för telefonsnack. Men lutar för tillfället mot aux-varianten för mig också, då jag inte har cd-växlarförberedelse... |
|
|
Sant !, tycker dock det funkar bra med telefonen som mikrofon och ljudet ut i högtalarna. Laddningen är ett problem dock håller jag med om .. skulle gärna ha typ en hållare i askkoppen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.