|
|
|
|---|---|
|
Trevliga vägar finns det gott om - det är inte utan att man börjar att längta efter att få ta ut Z3:an på en tur - men än är det väl lite för tidigt för min del - satt och tittade på lite bilder från semestern i sommras , klippte ihop en snutt och la på you tube, Kanske någon mer blir lite sugen på en nedcabbad tur på trevliga vägar Häls.Ballder | |
| Häftiga bilder. Blir sugen på att få vädra cabben. | |
|
Härligt, härligt! Jag fattar inte hur ni som haft cab hela vintern har klarat er utan att köra? Köpte ju min Z4 i lördags och har märkt att det är VÄLDIGT svårt att sticka ut på vägarna.. Har varit ute ett par timmar varje dag hittils :-) Så FANTASTIKST HÄÄRLIGT! Man sitter o fånler bakom ratten, hela tiden!! HUR övervintrar man med en cab utan att bli galen?? //Anders |
|
|
Man kör den cabbad på vintern också. Det gjorde jag. På med skidkläderna och sedan full värme (vinkla den mot fötterna så stannar den längre i bilen) och sedan på med rumpvärmaren. Jag har inget minne av att jag frös nämnvärt. Det är en alldeles speciell njutning att åka nedcabbat samtidigt som folk åker runt med dubbdäck. ------- //Lövet |
|
|
Ja såklart man kan åka på vintern! Funkade fint i söndags, inte så kallt ,-2gr, men jag frös inte ett dugg. Det är "vardagslyx" det! :-) Apropå vägar... Tips på bra vägar med härliga resmål i 08 regionen? //Anders |
|
| Jag har upplevt min första vinter med en z:a bil och jag höll på att bli tokig. Köpten en modellbyggsats för att i alla fall kunna se på en bil målad i rätt färger... Därför ställde jag också på förra helgen så fort isen var borta från vägarna! Småleende satt jag sedan med värme och mössa på och njöt. | |
|
trevliga bilder! om man har grenoble och monaco som etappmål, vilken väg däremellan är att föredra om man vill uppleva härlig natur och fantastiska vyer? (skissar på europatrip med sambon =) |
|
|
Grenoble - Monaco? Finns bara ett alternativ om man vill uppleva natur och vyer: Route Napolèon. Räkna med att det tar en heldag... /BeroT |
|
|
åh vilken fullträff! tackar o bockar //David Mitt åkdon: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.