AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.295

Trevliga vägar

Ba
75
Ballder
Z3 2,0 -00
Trevliga vägar finns det gott om - det är inte utan att man börjar att längta efter att få ta ut Z3:an på en tur - men än är det väl lite för tidigt för min del - satt och tittade på lite bilder från semestern i sommras , klippte ihop en snutt och la på you tube, Kanske någon mer blir lite sugen på en nedcabbad tur på trevliga vägar

Häls.Ballder
Za
22
Zatre
Z4 3,0Si Roadster -07
Audi Q5 -14
Häftiga bilder. Blir sugen på att få vädra cabben.
Visa användare
136
Toklimpan
VW Tiguan Tdi R-Line 2014
Som ska bytas mot 325d cab 2011 snarast!!
Härligt, härligt!

Jag fattar inte hur ni som haft cab hela vintern har klarat er utan att köra? Köpte ju min Z4 i lördags och har märkt att det är VÄLDIGT svårt att sticka ut på vägarna.. Har varit ute ett par timmar varje dag hittils :-) Så FANTASTIKST HÄÄRLIGT! Man sitter o fånler bakom ratten, hela tiden!!

HUR övervintrar man med en cab utan att bli galen??

//Anders
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Man kör den cabbad på vintern också. Det gjorde jag. På med skidkläderna och sedan full värme (vinkla den mot fötterna så stannar den längre i bilen) och sedan på med rumpvärmaren. Jag har inget minne av att jag frös nämnvärt. Det är en alldeles speciell njutning att åka nedcabbat samtidigt som folk åker runt med dubbdäck.

-------
//Lövet
Visa användare
136
Toklimpan
VW Tiguan Tdi R-Line 2014
Som ska bytas mot 325d cab 2011 snarast!!
Ja såklart man kan åka på vintern! Funkade fint i söndags, inte så kallt ,-2gr, men jag frös inte ett dugg. Det är "vardagslyx" det! :-)

Apropå vägar... Tips på bra vägar med härliga resmål i 08 regionen?

//Anders
Visa användare
281
Kornknarr
M-roadster -98
Jag har upplevt min första vinter med en z:a bil och jag höll på att bli tokig. Köpten en modellbyggsats för att i alla fall kunna se på en bil målad i rätt färger... Därför ställde jag också på förra helgen så fort isen var borta från vägarna! Småleende satt jag sedan med värme och mössa på och njöt.
Visa användare
139
JensDavid
750iAL -90
trevliga bilder! om man har grenoble och monaco som etappmål, vilken väg däremellan är att föredra om man vill uppleva härlig natur och fantastiska vyer? (skissar på europatrip med sambon =)

Be
67
BeroT
X3 xDrive30e -20
Grenoble - Monaco?
Finns bara ett alternativ om man vill uppleva natur och vyer: Route Napolèon.
Räkna med att det tar en heldag...

/BeroT
Visa användare
139
JensDavid
750iAL -90
åh vilken fullträff! tackar o bockar

//David
Mitt åkdon: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.