|
|
|
|---|---|
| Har nyligen köpt mig en E61 touring. Säljaren sa att det fanns blåtandsuppkoppling men tror jag blivit blåst... Finns ingenting under settings i iDrive, dock har jag en knapp på ratten med en telefonsymbol på. Instruktionsboken sänger INGENTING om detta. Någon som kan hjälpa mig? | |
| Skriv ditt regnr, eller de sista 7 siffrorna i ditt chassienummer, så kollar vi upp det. | |
|
Schysst! Reg. nr. EWY204, kanske kan du kolla röststyrning också iom att jag har den knappen också på ratten. Cricke |
|
|
Röst styrningen är inte svårt att kolla håll bara in knappen om det piper till då säg något gärna på tyska typ Fm Då svarar bilen Ha deT |
|
|
Röst styrningen är inte svårt att kolla håll bara in knappen om det piper till då säg något gärna på tyska typ Fm Då svarar bilen Ha deT |
|
|
Du har inte bluetooth, med mindre det har eftermonteras, vilket inte är troligt, då bilen inte ens har förberedelse för telefon (dvs fördragna kablar, mikrofon osv.). Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Upholstery LEDER DAKOTA/CREAMBEIGE/SW (LCCC) Prod.date 2009-06-29 Code Description (interface) S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S230A EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT S2NPA M LT/ALY W. DOUBLE SPOKE 135 M W.RUNFLA S2PAA LOCKING WHEEL BOLTS S302A ALARM SYSTEM P337A M SPORTS PACKAGE S386A ROOF RAIL S428A WARNING TRIANGLE S441A SMOKERS PACKAGE S442A CUPHOLDER S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY S464A SKIBAG S470A CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER S4MSA INTERIOR TRIM FINISHERS ALU PENTAN S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) S522A XENON LIGHT S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING S544A CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION S661A RADIO BMW BUSINESS S698A AREA-CODE 2 S704A M SPORT SUSPENSION S710A M LEATHER STEERING WHEEL S715A M AERODYNAMICS PACKAGE S760A INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME S761A INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT S853A LANGUAGE VERSION ENGLISH S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY S877A DELETION CROSS-OVER OPERATION S885A SWEDISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET S8S8A COUNTRY SPEC.NAVI CONTROL (ACC) S8SAA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION S8SPA COP CONTROL S1CBA CO2 CONTENT S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING |
|
|
Ok, då blev jag blåst... Jaja, kan leva utan handsfree. Känns lite udda att knapparna på ratten finns men inte funktionerna bakom... Tack för hjälpen iaf. |
|
| Så är det på alla E60/61... | |
| Finns ju Parrot eftermontering också. Vet inte om E60 men till E90 går det att få den fungerande med knapparna på ratten. Enda nackdelen är att du inte får upp numret på den som ringer på displayen. | |
| Fast har du blivit blåst av säljaren och det finns papper på det så måste det ju kunna gå att få fram kompensation på något sätt. | |
| Hittar inte skibagen, är det en separat bag? Jag har en lucka innanför armstödet back som tas av helt. | |
| Skibagen sitter inbyggd i den luckan du tagit av. | |
| Ok, va bra. Slängde in laggen imorse så nu blir det snart en tur på Hammarbybacken innan den är fullständigt grön :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.