|
|
|
|---|---|
|
Vill byta mina dimljus till LED så att de ska matcha mina LED angel eyes. har för närvarande något mellan 6000-7000 K i mina angel eyes kommer inte riktigt ihåg. har ni något att rekommendera som helst inte ger varning heller ?? Det ska vara en H8 lampa. | |
|
Har du kollat Xenonkungen? Köpte LED till mina dimljus där, iofs HB4 (9006) men jäklar vad vitt ljus det blev. Nu har jag inte övervakning på dimljusen men fick inga andra problem, det funkade klockrent :-) Niklas Fransosen |
|
| Jag har tittat hos Xenonkungen, de har inga H8:or.... :( | |
|
aj då www.bilupplysningen.se verkar ha H8 men jag vet inget om kvalisorten :-) Niklas Fransosen |
|
|
har tittat hos de också men de står att de kan ge felvarningar...vill hitta något som ej ger varning. min kompis har en volvo s80 2007 och han har h8 led i sina dimljus med canbus...tror du att de skulle funka på min bmw? för det är ju samma lampa Länk |
|
|
Nu är jag inte elektriker på något sätt men jag har svårt att tro att lampan känner av om den sitter i en Volvo eller en BMW :-) Så jag kan nästan säkert säga att funkar det i hans Volvo utan felvarning kommer det att funka lika bra i din. Garanterar inget dock. Det var ju inte tokdyrt heller så i värsta fall har du slängt 500 spänn i sjön. Du får dessutom säkert skicka dom i retur om dom inte funkar tillfreds. GO FOR IT :-D Niklas Fransosen |
|
|
Ska avakta lite och se om det finns fler alternativ som någon här på forumet kanske vet. I värsta fall testar jag dessa =) Tackar för din hjälp Fransosen! |
|
|
Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Micke Olsson, tittade nyss på länken och läste kommentarerna och där stog det att de ger felmeddelanden. | |
|
dehär behöver du. Länk Länk köp och njut ;) BMW ownz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.